6. část utubering praha part 2, pokažené plány, paní Vlasta

320 14 2
                                    

Fleshback

Martin měl program na pódiu a já slíbila že na něj počkám před vstupem na pódium. Když v tom přišel on......

************************************
Stál tam Honza že potřebuje pomoct a že nejlépe ode mě. Chvílí jsem nechtěla ale nechala jsem se přemluvit. Podávala jsem mu pořád kartičky s jeho fotkami a byla jsem jeho fotograf s fanouškami. Asi po 20 minutách mého pomáhání mi začal zvonit mobil. Byl to Martin s tím kde jsem. Řekli jsme si že jdu pro změnu pomáhat zase jemu a já se šla rozloučit s Honzou. Když jsem došla k Martinovi tak jse na mě vražedně díval ale jak já ho znám tak za pár sekund dostane záchvat smíchu. Měla jsem pravdu protože se hned začal smát.

Utubering mi ubíhal docela rychle. Hodně jsem se skamarádila s Honzou, Kájou a Vadimem. Martin dle mě dost na ně žárlil. Utubering v Brně je až za týden. Jenže to by nebyli kluci kdyby z našeho týdnu v Brně s Martinem se nestal týden s námi všemi v Brně. Celou cestu jsme si spívali podle rádia v Honzovím autě ale bohužel to kluci často natáčeli. Ten Martinův spěv byl fakt hrozný ale byla to sranda. Bylo dost pozdě a já v autě usnula.

Probudila jsem se v posteli nejspíš u někoho doma. Můj kufr jsem měla v místnosti u postele. Rychle jsem vztala a šla zjistit kde to jsem. Měla jsem docela strach protože jsme měli být ubytovaní na hotelu a takhle si vážně hotel nepřectavuji.

Pohled Martina

Právě jsem všem vyprávěl můj hrozně moc vtipný vtip ale Danča jse nesmála. Pohotově jsem se na ni podíval a zjistil že spí. Má jediný štěstí, protože jsem ten nejvtipnější člověk na světě! Ještě že máme a Káju a jeho suprovou babičku. Kája nám totiž domluvil že celý týden do utuberingu můžeme být u ní doma. Je to výhodný protože vůbec za ubytování neutratíme ale radši bych něco paltil než mít sebou ty 3 otravný křeny. Chtěl konečně vyznat mé city k Danče a oni mi to tak pokazili.

Dojeli jsme před vědčí rodiný domek a Danča pořád spala. Nikdo z nás jí nechtěl budit a tak jsme jí nechali v autě. Kája zazvonil a přišla milá starší paní otevřít. Bylo na ní vydět žo ho ráda vidí. Měla tam 2 pokoje pro hosty takže se spustila hádka kdo bude s Dani na pokoji. Nakonec jsem jí vyhrál já protože jsem její bff. Měli jsme manželskou postel. Byla to výhoda ale nechci na ní nic skoušet do tý doby než sama bude něco chtít. Vadim jí vynesl nahorů do pokoje s jejím kufrem. Zajímavé bylo že se neprobudila. Nechali jsme jí spát a šli jsme dolů.

Pohled Vadima

Od prvního pohledu jsem se zamiloval do Danči. A proto jsem se rozhodl taky nechodit týden do školy a jet s Martinem a ostatníma do Brna.

Když Danča sešla dolů měla rozcuchané vlasy. Vypadala nádherně. Měl jsem dost velký problém udržet zavřenou pusu. S Martinem jsme jí to celé vysvětlili. Pak jsi sedla vedle něho a všichni jsme si začeli povídat. Asi za půl hodiny chtěla paní Kovářová (kovyho babička) jít nakupovat. Danča belskově vzala stím že jí pomůže. Když jsem to slyšel chtěl jsem jít taky ale přeběhl mě Martin.

Pohled Dani

Když paní Kovářová odcházela tak jsem jí prostě musela pomoct. Martin se hned nabídl taky tak jsme šli ve třech.

Paní Kovářová:  moc děkuji za pomoct

já: nemáte vůbec zač paní Kovářová

Martin: Jsme rádi že vám můžeme pomoct.

Paní Kovářová: Říkejte mi Vlasta.

Tak jsme se asi 5 minut bavili pak jsem došli do obchodu. Vlasta šla kupovat pečivo a já s Martinem něaký pití.

Martin: Škoda že nám ti 3 pokazili plány.

Já: Vždyť to jsou kamarádi to snad nevadí.

Martin: Chci ti něco říct už od první chvíle víž.....

Dál už to nedořekl protože přišla Vlasta že už můžeme jít ale dost mě zajímalo co mi chtěl. Když jsme došli domů tak jsme vyložili nákup a šli jsme za ostatníma. Cleou dobu mě vrtalo hlavou co mi chtěl. Pouštěli jsme si film a pak jsme šli spát do pokojů. Až když jsme byli sami tak začal.

Martin: Nedořekl jsem to v obchodě ale chtěl jsem ti chtít že tě od první chvíle........

Tak co jí schválně řekne? ~kiki~
713 slov.




Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat