11. část dement, video,

266 15 1
                                    

Flashback

,,a tohl za to že ses sní vyspal" kopl jsem ho nohou do koulí. Okamžitě se svalil na zem a já jsem hned odešel.

Endflashback

Pohled Danči

S Ančou jsme šli do parku kolem zmrzliny a chtěli si ji koupit. Najednou jsem si uvědomila že jsem si nechala u Martina peněženku. ,,já mám peníze u Martina" řekla jsem. ,,teď ti zmrzlinu koupím a pak zajdeme k němu domů". ,,ok ještě že mi dal klíče" usmála jsem se. Obě jsme si daly Aničky nejoblíbenější zmrzlinu. Vanilkovou. Měly jsme namířeno k Martinovi domů. Doufám že se nebude zlobit když mu tam vpadneme ale nechal mi klíče, takže dobrá výmluva.

,,takže plán já si dojdu pro peníze a ty zůstaneš v předsíni" řeknu Anče. ,,ježiši klid nebude se zlobit jenom si si u něho zapoměla jednu věc" zasmějese mi. ,,no jo".

První se jdu podívat do ložnice. Nic. Dále du do kychuně a tam jí uvidím na stole. Vezmu jí a jdu do předsíně. Začnu se obouvat a nejednou se otevřou dveře a tam stojí Martin s Honzou. Navzájem se sebe leknem a všichni 4 začneme ječet. Nakonec je to docela vtipná situace. ,,ahoj" řekne nakonec Honza. Všichni se zasmějese a Anča nahodí ten nejvíce retardovaný smích. On je takovej náš dement. De-MenT. Nevím jak mě to napadlo ale proč ne. ,,ahoj" odpovím a jdu dát pusu Martinovi. ,,zapoměla jsem si peněženku" zazubím se na Martina. ,,Tak tu rovnou zůstaňte" zasměje se na mě a na Anču.

,,kdo je ta hezká holka?" zašeptá mi do ucha Honza. ,,moje bff" odpovím mu šeptem. ,,představ mě prosím" začne škemrtat. ,,když já nevím" zasměji se. ,,pvoším" řekne roztomile. ,,no tak že jsi to ty".

,,Anče!" zavolala jsem přez celý byt a ona přišla. Trochu se usmála na Honzu. ,,Takže Ani tohle je Honza" ukázala jsem na Honzu. ,,a Honzo tohle je Anička" ukázala jsem pro změnu na Anču. Navzájem se na sebe usmáli a zehleděli se do očí. Nechtěla jsem rušit tak jsem odešla za Martinem.

,,ty k sobě něco cítí" řekla jsem Martinovi. ,,myslíš že se dají dohromady?" zeptal se. ,,doufám že ano". ,,a co vlastně tady dělá Honza?" zeptám se po chvíli. ,,chtěl jsem sním natočit video ale teď ho natočíme všichni" usmál se na mě. ,,jaj, to jsme vám narušili program". ,,to vůbec né lásko" přitáhne si mě k sobě a dlouze mě políbí. Najednou si někdo za námi odkašla takže se od Martina odtáhnu, protože on by se neodtáhl. ,,tak jdeme natočit to video?" zeptá se Honza. ,,jo natočíme Nikdy jsem" řekne vklidu. My s Ančou na něj vyvalíme oči. ,,no co?" zasměje se.

Nakonec nás kluci přesvědčili. A my jsme usedli na gauč. Martin všechny kamery

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat