26. část agent007, výslech, usmíření?

179 10 1
                                    

Flashback

Když už byl Honza pryč a Anče se probudila, tak jsem měla hrozně velký dilema. Říct neříct? ,,Dani?" luskla mi prsty před obličejem. ,,No?". ,,Co je?" zeptám se. Mám jí to teda říct nebo ne?

Endflashback

,,Tak se už vymáčkn!" zasmála se. No nevím jestli se bude smát až jí to řeknu. ,,Když jsem nám ráno chtěla jít udělat snídani tak Honzovi zacinkal mobil. Zvědavost mi nedala, takže jsem se podívala kdo mu píše. Nějaká Lucie. Měl jí tam uloženou jako Lucinka a srdíčko. No a prostě jsem se mu dostala do mobilu, a zjistila že se spolu sešli, a ona mu pak napsala, že to bylo úžasný!" tu poslední větu jsem řekla dost naštaně. Anče začala zhluboka dýchat a nahrnuly se jí slzy do očí.

Rychle jsem jí obejmula. ,,To nemůže být pravda" brečela mi do ramene. ,,To by mi neudělal" vzlykla. ,,Víž to jistě" odtáhla se a podívala se mi do očí. ,,Vím co jsme vyděla". ,,Přece by mě nepodvedl" utírala si slzy. ,,Tak to zjistíme" navrhla jsem. ,,Jsem pro. Budeme agentky 007" zasmála se.

Takže náš plán zní: Půjdeme k nim do studia. Anče někam vytáhne Honzu. Třeba aby nám donesli pizzu nebo aby se šli projít. A já vytáhnu potřebné informace z Tomáše (Dogga). Chytrý co?

,,To zvládneme" mrknu na Anču. Už stojíme před budou, kde se nachází jejich studio. Anče má naštěstí klíče takže nemusíme zvonit. Najednou mi zapíplal můj iPhone 10. Obě dvě jsme nadskočily leknutím. Píše mi Martin.

Martin: Ahoj lásko 😘. Kde jsi? Myslel jsem že už budeš doma... 😔

Já: Ahoj. Něco musíme s Aničkou vyřešit. Jak se má Eliška?

Martin: Ok, už se na tebe těším. A Eliška se má dobře. Vše zvládám. Myslím že je ze mě dobrý táta.

Já: To jsi.

,,Dani! Nepiš si s Martinem a věnuj se naší misi" vytrhla mě od mobilu Anče. ,,Jak si poznala že si píšu s ním?". ,,Instinkt".

,,Ahoj. Co tu děláte?" zeptal se překvapeně Honza. ,,To ani nemůžu přijít pozdravit svého boyfrienda" zasmála se Anča a políbila ho. Já jsem šla za Tomem. Začali jsme si povídat o různých blbostech. Všimla jsem si, že mi pořád kouká do výstřihu, nebo když mi spadnul mobil tak zase na zadek. To mi dává jistou výhodu.

Anče už přemluvila Honzu aby s ní šel pro jídlo. Teď je můj čas. ,,Tome?" zeptala jsem se opatrně. ,,Ano?" mile se na mě usmál. ,,Znáš holku s jménem Lucka, která se baví s Honzou? " trochu se zarazil. ,,Proč to chceš vědět?". ,,Čistě pro zajímavost" přišoupla jsem se k němu, a ruku si položila na jeho koleno. Bylo vidět jak pod mím dotykem znervózněl. ,,J-o jed-dna holka by tu byla" zakoktal se.

,,A co s tou holkou má" začala jsem ho hladit po stehně. ,,N-i-c j-jen natáčeli video. Vy-vyhrála j-eho soutěž" bylo roztomilý jaký mám na něj vliv. Počkat! To si ještě prověřím. ,,A nespal sní?" jela jsem pomalu k jeho rozkroku kde měl bouli. ,,H-honza by ni-nikdy Aničku ne-po-dvedl" ruku jsem mu dala z nohy pryč. Nespokojeně zamrmlal. Jo jsme pravej agent... Umím vyslíchat. Rychle jsem vztala z pohovky co tu měli, a rozešla se ke dveřím.

,,Jdu domů. Tam na mě už čeká Martin. Pozdravuj je" vyšla jsem ven. Ještě jsem napsala Anče.

Já: Nikdy by tě nepodvedl. Jen ta nějaká Lucie vyhrála soutěž na natáčení s ním 😊❤.

Honzův pohled

Právě sedím v KFC. Anička šla zrovna na záchod. Samozřejmě si tu nechala mobil který jí zacinkal. Dostat se do něj pro mě nebyl problém. Vím že bych to neměl dělat... Ale co? Píše jí Danča.

Danča: Nikdy by tě nepodvedl. Jen ta nějaká Lucie vyhrála soutěž na natáčení s ním 😊❤.

Počkat... Ona si myslí že bych jí podvedl. Navíc jak by asi přišla na to, že jsem stou blbou faninkou natáčel, když to video není ani vydaný.

Flashback

,,O můj bože!" zapištěla nějaká holka a přiběhla ke mně. Mohlo jí tak být maximálně 16 a oblékala se jako prostitutka. ,,Já jsem Lucka. Mám s tebou natáčet to video" začala se na mě přehnaně culit, a předklánět se. Moc jí to nepomáhá. Stejně má výstřih až k pupíku....

Je pěkně nechutná. Nejradši bych teď byl s Aničkou.

,,Vítejte u..." nedořekl jsem to protože mi skočila Lucie do řeči. ,,U dalšího videa. Dneska je tady semnou. S Lucinkou. Nezapomeňte mě sledovat na instagramu. Jmenuji se tam princeznička Lucinka....." mluvila a mluvila. Tom se jí tam potichu smál v pozadí, a já se snažil o to abych se nesmál taky.

Endflashback

Dlouho jsme se zamyslel, protože už přišla Anče. ,,Nad čím přemýšlíš?" zeptala se opatrně. ,,Nad tím proč si myslíš, že bych tě podváděl" znervózněla. ,,Bojím se protože to vypadá že si spal s nějakou Lucií" začaly jí vytíkat slzy z očí. Rychle jsem si ji přitáhnul do objetí.

Všechno jsme si vyříkala, a jsem rád že to dopadlo dobře.

Je tu další díl. Wow 😂. Nějak jsem se vrátila k psaní zase kratších kapitol. Budou dlouhé 700 až 900 slov. Věnuji tenhle díl AdelPurple ❤❤❤❤.

~kiki~

845 slov.


Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat