5. část utubering praha part 1

362 14 0
                                    

                    Věnováno Šárce
************************************
Zhluboka jsem se nadechla a šla jsem pomalu k němu.

Filip: Čau kočičko deš jsi pro pusu nebo pro facku?

Dani: Ani jedno chci si promluvit ohledně našeho vztahu.

Filip: Nevím o co ti jde ale jsi jen moje.

Dani: To teda nejsem, protože nejsem tvůj majetek. Patřím jenom sama sobě. Nikdo mě nevlastní jasný?! A chci se rozejít.

Filip: No to teda ne. Vlepil mi facku.

Pohled Martina:
Když jsem dorazil do školy všiml jsem si že Dani mluví s Filipem. Bál jsem se o ní. Najednou jí vrazil facku. Na nic jsem nečekal a rozběhl jsem se k nim. Vrazil jsem Filipovi pěstí. Svalil jse na zem a jeho parta se na mě vrhla. Ze začátku jsem si je dával ale pak mě jeden pořádně praštil až jsem upadl na zem. Naštěstí pro mě přišla učitelka a Filipovu partu odvedla do ředitelky.
Jsi vpořátku Dani odpověděl jsem když odešli do řiditelny

Dani: Jo jsem a to bylo moc hezký od tebe.

Já: Vždyť to je samozdřejmos.

Dani: Ne Filip by to pro mě neuděl.

Já: Dani pochob že nechci aby ti někdo ubližoval.

Dani: Neboj se už nebude rozešla jsem se sním.

Já: Ale to neznamená že nebude.

Já: Abych změnil téma tak nechceš semnou jet na oba utubering.

Dani: To myslíš vážně? Jasně že jooooo!!!

O měsíc později
*****
Dani
Za ten měsíc jsme se stali s Martinem vážně nejlepší kamarádi. Dnes je den M (den Martina a mě) a já jedu s Martinem na utubering strašně se těším.
Jako vždy jsem se nasnídala a udělala svou ranní hygiena, potom jsem čekala na Martina. Vstala jsem strašně brzo takže než přijel strašně jsem se nudila. Když někdo zatroubil tak jsem vyšla ven. Martin mi šel naproti pomoct mi s zavazadli (Martin mi navrhl že v Brně zůstaneme na týden).  Zjistila jsem že auto řídí Ment (bože můj to je ten ment, ten můj oblíbený youtuber) sním jede Kovy.
Ahoj pozdravil jsem a představila jsem se Kovymu a Mentovi. Předsravili jse mi jako Karel a Honza. Jeli jsme asi jen 5 minut protože volal Vadim že stratil a chce nás využít. S Vadim jsem se už jednou viděla a mám sním fotku. Ztratil se totiž v Praze (jak jinak) a já ho jako pravý fanoušek využila (bez dvojsmyslů). Když jsme zastavili a Vadim mě spatřil a zůstal stát s otevřenou pusou. "Aby ti neukápla slyna" řekl Kája s úsměvem. Nato zarágoval Martin vražedným pohledem. Hned jse mi představil a já jemu. Seděla jsem v zadu ve prostřed mezi Vadimem a Kájou, Martin seděl na místě spolujezdce. Se všemi v autě jsem se dost skamarádila.
Dojeli jsme na utubering a pomohla jsem vykládat Martinovi fotky náramky a tak dál. Potom sem si sedli a čekali. Youtiberům řekli poslední info a já jse seznámila se všema youtuberama. Na začátku bylo přivítání s youtuberama a pak šli všichni k sobě. Když začali chodit fanoušci tak na mě fanynky koukali vražedně. Pár jse jich ptalo jestli spolu nechodíme ale odpoveď kterou jsme pořád opakovali byla ne. Snažila jsem těch pohledů nevšímat ale moc to nešlo. Martin měl program na pódiu a já slíbila že na něj počkám před vstupem na pódium. Když v tom přišel on......

Tak schválně kdo přišel? A moc děkuji Šárce za pomoc 😘!

~kiki~

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat