O 4 roky později......
Asi by jste chtěli vědět co se stalo. O 9 měsícu později co jsem zjistila že jsem těhotná se mi narodila holčička. Nese jméno Eliška Hradecká. Jméno po otci jsem jí rozhodně nechtěla nechat. S Adamem jsme se dali dohromady. Bylo mu jedno že jsem těhotná s Martinem.
Celou tu dobu se o nás staral. A vlastně pořád se stará. Bohužel tak nějak ho přestávám milovat. Nebo takhle. Pořád miluju Martina ale Adama jsem při tom taky milovala.
Anča pořád chodí s Honzou a moc jim to sluší. Oba dva mi pomáhali. Martina jsem neviděla celé 4 roky a je to dobře. Vůbec nechci aby Elišku viděl.
Našla jsem si práci jako novinářka.
Elišce jsme řekli nebo spíš Adam že je její otec. Byla jsem na něho naštvaná ale je to tak lepší. Nejhorší je že vypadá jako Martin v holčičím provedení.
,,Mami táta mě zekl ze budu moct za babičkou" přiběhla ke mě moje malá princezna. ,,Tak se pojď obléknout" připravila jsem jí oblečení a sladila ho k mému outfitu. Cestou jsme dělali blbosti a Adam nás při tom fotil.
,,Po večeři si pro ní příjdem" dal pusu mé mamce na tvář Adam a odešli jsme. ,,Proč si vlastně poslal Elišku k babičce?" tohle mě fakt zajímalo. ,,Protože v noci spala u nás a já neměl svoji dávku sexu" to je ale nadržený prase.
,,Co kdybych ti nedala" začala jsem ho škádlit. ,,Tak bych ho do tebe prostě strčil" jo to u něj platí. Sex je vždy kdy chce on. Věřte mi že je těžký s ním trpět když mám menstruaci.
Otevřel dveře od našeho bytu a hned mě přitlačil na zeď. Tvrdě se mi přisál na rty a ruku mi strčil pod tryko. ,,Spolupracuj" zavrčel. Radši jsem začala, protože mě nejednou znásilnil. Jako kamarád je dobrej ale jako přítel ne. Ze začátku jsem k němu cítila lásku ale je něajal pryč.... Ale kdybych ho opustila tak by se
Ruce mi přemístil na zadek a zmáčkl mi ho. Nohy jsem si outomaticky obmotala kolem jeho pasu. Donesl mě do ložnice a hodil mě na postel.
Podprsenku rozepl a hodil někam, jakmile mi začal sundávat kalhotky, tak jsem sebou cukla, ale to jsem neměla dělat, protože jsem dostala
facku. ,,Přestaň sebou cukat chci si jen zašukat!!" a bez dalších slov do mě vnikl.Strašně to bolelo přirážel čím dál víc.
,,Prosím, už ne!!" brečela, kričela jsem, aby už toho nechal. A jak jsem řekla, tak se stalo. Konecně skončil, oblékl se a než odešel, tak mi dal pusu na čelo a řekl ,,Byla jsi skvělá, ale příště nebudıu tak hodný!!".Poté co odešel jsem šla do koupelny, ale když jsem se chtěla postavit, tak moje kolena se mi podlomila a já spadla na zem. Bolelo to, moje tělo si na to začalo zvykat.
Ze všech sil jsem se postavila a šla
do koupelny.Dala jsem si sprchu a šla obléct. Převlečená jsem šla do kuchyně ale zastavila mě Adamova ruka. Lekla jsem se. Bála jsem se co mi chce udělat.
Natáhl ke mě ruku a já outomaticky dala hlavu na stranu. Místo facki mě chytil za tváře.
,,Promiň nechtěl jsem být takový" zašeptal u mích rtů. Tohle dělá vždy když mi něco udělá. Hraje si na neviňátko.
,,Dani" dal mi pusu. Já stále nerágovala. ,,Mluv semnou" vypadal zoufale. ,,Miluješ mě?" vypadla ze mě největší blbost pod sluncem. ,,Z celého svého srdce" usmál se na mě. ,,Tak proč mi to děláš?" rozbrečela jsem se.
,,Prostě jsem si chtěl zašukat a ty si nechtěla. Proto jsem i poslal Elišku k babičce" obejmul mě.
---------
,,Musím do práce" dala jsem pusu Adamovi na tvář. ,,Jo dobře Elišku odvedu do školky" není to úplná školka. Je to přípravka. Na nic jsem nečekala a zamířila ke dveřím.
,,Dani šév tě posílá do své kanceláře" přiběhla ke mě moje podřízená. ,,Jo díky Pavlí" věnuji jí úsměv a zamířím k šéfovi kanceláři.
,,Dobrý den" zaťukám na dveře a počkám až mě vyzve dovnitř. ,,Á dobrý den" rukou ukáže ať si sednu.
,,Takže potřeboval bych aby jste udělala rozhovor k tématu moderní doba" miluji když dělám rozhovory. ,,Bude to s youtuber kterého možná znáte" ať je to Kovy nebo MenT. Ty dva jsem dlouho neviděla.
,,A ten youtuber je kdo?" skočila jsem mu do řeči. ,,Vadak" a kruci. Na něj jsem vlastně úplně zapoměla. Už jsou to 4 roky a něco co jsem ho naposledy viděla. A to naposledy bylo dost hrozné.
,,Děje se něco?" vytrhne mě z mého usilovného přemýšlení. ,,Ehm nic" falešně se usměju. ,,No tak dobře za hodinu máte sraz v kavárně" podal mi složku a já odešla.
Máme už vždy před určenou tu samou kavárnu. Ve složce byli jeho fotky. Vzala jsem si papír a začala na něj zapisovat něaké otázky které by mohli čtenáře zajímat.
Právě vcházím do kavárny. Rozhlížím se kolem sebe a uvidím ho sedět u stolu pro dva. Dívá se z okna. Třeba si mě už ani nepamatuje. Ne to je blbost! Musí si pamatovat člověka kterého znásilnil......
Mám z něho docela strach. Tak klid dýchej z hluboka. Nádech, výdech, nádech, výdech.
,,Dobrý den tady slečna Hradecká jsem tady na ten rozhovor do časopisu" sebevědomě si k němu přisednu. Otočí se na mě a stuhne. Takže si to moc dobře pamatuje.
,,Dani" vydechne. Zatřepu hlavou abych zahnala nechutné vzpomínky. ,,Moc mě to mrzí byl jsem opilý" proč to tady teď řeší?!
,,Neřeš to!" vyjela jsem po něm. ,,Uděláme jen ten rozhovor a pak se už neuvidíme" sklidnila jsem se. ,,Jak chceš ale moc mě to mrzí" provinile jse na mě podíval. Odpustit mu? Neodpustit? Jsou to sice už 4 roky a něco ale na znásilnění se nezapomíná.
,,Jo byl si opilý ale to už je teď jedno" pokýval hlavou. Zapla jsem mikrofon který ještě nahrával náš rozhovor.
,,Takže první otázka. Jak si začal s youtubem.....?" takhle náš rozhovor pokročoval ještě asi hodinu a pak jsme se rozloučili.
Jak jsem řekla. Je tu časový posun. Omlouvám se že díl nevišel už včera ale měla jsem napsaných jen něakých 500 slov. Názor? Líbí? Nelíbí?
~kiki~
1008 slov
ČTEŠ
Já + Jmenuji se Martin ✔
FanfictionOmluvte prosím všechny chyby ve příběhu ❤ _________________________________________ Jmenuji se Daniela a je mi 17 let. Žiji v Praze a už hodně dlouho sleduji youtubera Jmenuji se Martin. To co se stane je osud nebo co? #359 v kategorii fanfikce 16.1...