Fleshback
,,nenechte jse rušit" řekl jsem naštvaně a odešel. Já chci mít Danču a nechci aby jí měl Martin. Přezul jsem si boty a šel rychle ven.
End fleshback
Pohled Danči
,,Nevyděli jste Vadima?" zeptám jse s nadějí. ,,Asi šel ven stalo se něco?" zeptal se Kája.
Já: Ne teda jo..... totiž to.... ono" vykoktala jsem ze sebe. Naštěstí přišel Martin a chytl mě za ruku.
Kája: Je mi to jasný" začal se usmívat jak sluníčko na hnoji.
Honza: Já vám to přeji ale asi jak je vydět tak Vadim ne.
Martin: Já za ním dojdu" řekl a odešel ven.
Pohled Martina
Chtěl jsem se omluvit Vadimovi za to co vyděl. Na druhou stranu mi příjde jeho reakce přehnaná. Přezul jsem se a šel ho v naději hledat.
Asi po 10 minutách jsem to vzdal a jednoduše mu zavolal. Típl mi to. WTF jestli mi ta jeho reakce předtím přišla divná tak co teprve tahle. Jednoduše se zase vracím "domů" a koho neuvidím na lavičce? Pana Vadima.
,,hele sorry kámo za to co si vyděl ale zase na mojí obhajobu si měl klepat" vychrlil jsem na něj bez bozdravu.
,,tak sorry že jsem si myslel že jsi ve friendzone a že se nebudete osahávat" řekl náštvaně.
,,ser na to nebudeme to řešit prostě Ron Weasley neni jediný kdo jse dostal z frienzone" zasmál jsem se.
,,ne promiň" řekl s omluvným pohledem.
,,dobrý kámo" usmál jsem se a šli jsme "domů".
*****Den odjezdu na utubering v Brně pohled Danči*****
Dnes jedem s klukama na utubering a pak hurá domů a do školy. Jéj! Celý týden tu byla sranda a já se bez rušení vyspala s Martinem. Při té vzpomínce jsem s červenala. Právě přemýšlím nad tím co na sebe ale nakonec to vyhráli lacláče s bílím trykem meow a méma milovanéma adidaskama.Když jsem se oblíkla šla jsem dolů s věcmi. Pohled Martina mě úplně odrovnal. Koukal jse na mě jak na něakou hvězdu. ,,slušíti to" řekl a přitáhl jsi mě k sobě. Vlepila jsem mu pusu a šla jse rozloučit s Kájovou babičkou. Vešla jsem do kuchyně a Kája s Vadimem jí pomáhali s nádobím. Honza byl někde neznámo kde.
Když mě uviděl Vadim tak jse zastavil jako když jse na hodinách zastaví čas. Ale jen asi na 5 sekund a pak hned pokračoval.
S Vlastou jsem se rozloučila se slovy že mám zase někdy přijet.
V autě byla bitka o místo spolujezdce ale vyhrála jsem jí já!
*****Na místě utuberingu*****
Brněnský utubering probíhá stějně jako ten pražský ale s tím rozdílem že tady odpovídáme "ano" na otázky typu vy spolu chodíte? Večer máme menší párty s youtuberama v klubu a pak jedeme s Makarónem domů vlakem.Celý den mi uběhl rychle. Skoro se všema youtuberama jsme šli do klubu. Můj plán se byl neopiít. Vyšlo by mi to kdyby každá věta každého nebyla stylem: "aspoň jednoho panáka". Nakonec se podařilo Martinovi mě přemluvit. S jednoho panáku se stali 2 a potom 3. Ale naštěstí jsem v sobě našla vůli přestat narozdíl od Vádi, ten byl slušně opilý.
Šla jsem si s holkama zatančit ale asi po čtyřech písničkách jsem apsultně (nwm jak se to píše :D) nemohla. Našla jsem Martina jak sedí s klukama u stolu a protože tu nebylo místo sedla jsem mu na klín. Po asi 5 minutách debatě o tom jestli existuje psí zubní pasta jsem ucítila Martinovu ruku na mém stehně, která jse posunovala pořád blíž k mému přirození. ,,tady ne"šeptla jsem aby to slyšel jen on. Ten jse na mě smutně podíval a řekl že si my dva jdeme zatančit. Než jsem se zpamatovala tak už mě odtáhl pryč. Ale místo k parketu mě táhl ke klučičím záchodům. Nahlédl jestli tam nikdo není a když zjistil že ne tak mě tam zatáhl. ,,vážně" řekla jsem se smíchem, když už zamykal záchod. Místo odpovědi si mě k němu přitáhl a začal mě líbat. Začala jsem spolupracovat a pootevřela pusu do které mi hned strčil jazyk.
Pohled Martina
Byl jsem nadržený jak svině. Začal jsem jí rozepínat kšandy od lacláčí a sundavat tryko. Nepřestával jsem jí naléhavě líbat. Teď byla na řadě ona. Pochopila a sundala mi tryko. Trochu jsem jí pomohl a ulíbání jsem ruce přesunul k podprsence. Sundal jsem jí a začal jsi hrát s prsy. Dosundal jsem jí lacláče a k tomu kalhotky. Rozepla mi zip u kalhot a sundala je s boxerkami. Pak jsem do ní jen vniknul. Byl to nádherný pocit. Po takovémhle nádherném sexu jsme se oblékli a ruku v ruce jsme odešli ze záchodů. Řekla že půjde za holkami tančit a já se vracel ke kluklům.
,,fakt nenápadný" řekl Karel s úsměvem.
,,Já vím" odpověděl jsem egoistycky a zaposlouchal jsem se do probíhající ho rozhovoru.
Najednou jsem uslyšel křik a podle hlasu vím že byl Dančin. Pohotově jsem vztal a šel hledat odkud vyšel.
Tak jo to bylo vše pro tuhle kapitolu. Jo já vím že jsem dlouho nic nevidala ale nezabíte mě. Ukradli mi mobil a bylo to težší ale jsem tu!!!! :D
828 slov
ČTEŠ
Já + Jmenuji se Martin ✔
FanficOmluvte prosím všechny chyby ve příběhu ❤ _________________________________________ Jmenuji se Daniela a je mi 17 let. Žiji v Praze a už hodně dlouho sleduji youtubera Jmenuji se Martin. To co se stane je osud nebo co? #359 v kategorii fanfikce 16.1...