18. část sázka, oslava, zvrat

221 12 6
                                    

Flashback

Aha takže jí ruším... No to je jedno. Hned jsem přeposlala Honzovo story Martinovi. Vyhrála jsem!!!!

Endflashback

,,Kdo vyhrál" šťouchla jsem do Martina. Aby jste to pochopili tak jsme si dali s Martinem sázku. On byl pro to že spolu nezačnou chodit. Já samozdřejmě pro to že jo. ,,Říkáš mi to asi už po stý" skřížil si ruce na prsou. ,,Teprve? Tak to bych se měla zlepšit" šťouchla jsem do něj znovu. ,,Ještě jednou do mě šťouchneš tak...." skočila jsem mu do řeči. ,,Tak co?". ,,Tak už tě neudělám" nahodil ten jeho vtipný výraz. Nešlo se tomu nesmát.

,,To není vtipný Danieolo" pořád se tak tvářil a já nemohla přestat s tím smíchem. ,,Řekla si si o to sama" začal mě lehtata na břiše. To mi snad dělá schválně! Já se počůrám smíchy! ,,P-promiň" vykoktala jsem smíchy. ,,No vidíš že to jde" přestal. ,,Ale šlo to násilím" znova jsem do něj chtěla šťouchnout. Já vím. Prostě si nedám pokoj. Naneštěstí mi ruku chytil.

,,Ty si prostě nedáš pokoj viď" přitiskl mě na zeď a začal mě líbat na rtech. Tohle zabralo protože jsem přestala provokovat a začala spolupracovat. Začal mě rukou sahat pod tryčko a mě bylo jasné kam to směřuje.

O 8 dní později

Dnes je 5.6. a já mám narozeniny. Můj velký den. Je mi 18 let což znamená že se klidně můžu odstěhovat od mamky. V plánu to sice nemám ale nevadí. Nic méně vyšlo mi to na středu. Je mi to jedno prostě s lidmi co pozvu pojedeme na naši chatu. Stejně nejsem ještě ročník co maturuje takže tu školu můžu zameškat.

Měla jsem težký vybírání ale pozvala jsem Martina, Anču, Lukáše, Dana, Honzu, Káju, Adama(Mišík), holky z tancování (tancovala jsem 9 let disco dance závodně ale pak jsem to nestíhala se školou) a to je všechno. Nechci tady moc lidí takže tohle mi bohatě stačí. Bude nás tam celkově 13. Máme velkou chatu takže se tam všichni vejdeme. Doufejme.

Martin má řidičák takže mě tam veze. Koupili jsme snad milióny chlastu a jídla. Vůbec se divím že to to auto uveze. ,,Dani vnímáš" řekne nahlas Martin a já ho zaregistruji. ,,Ano?". ,,Neboj ta chata se nezboří" jo tak s tadytoho mám nejvědší obavy. Že se něco stane s chatou. ,,Snad ne". ,,Dohlídneme na to" dá mi ruku na stehno a začne mi na něm dělat malé spirálky. ,,Miluji tě" naklonila jsem se k němu a dala mu pusu na tvář. ,,Já tebe taky" věnoval mi usměvavý pohled.

Párty už se rozjíždí a všichni už mi dali dárky. Teda skoro všichni. Martin mi chce dát dárek až v 22:35. V tu dobu jsem se narodila. Je to od něj moc hezké. Od Anči jsem dostala best friends náramky, sex kostky (jo tohle mi dala) a naše společné fotky v takovém obraze. Od ostatních různé píčoviny ale nejlepší dárek ZATÍM byl od Adama. Dal mi lístek na konzert Justina Biebra a na Meet and Greet!!!!! Hrozně dobře ví že je to můj nejoblíbenější zpěvák. Za to jsem ho snad umačkala v objetí.

,,Lásko" zašeptal mi Martin do ucha a skousl mi ušní laluček. ,,Hmm" slastí jsem vydechla. ,,Je 22:34 takže je čas" hned jsem to pochopila. Byla jsem hrozně zvědavá co mi chce dát. Vytáhl mě před dům kde na mě čekal občí medvěd!! Toho jsem vždycky chtěla. Ihned jsem běžela toho medvídka obejmout.

,,Koukám že budu muset závidět" došel ke mě Martin a uchechtl se nad svojí poznámkou. ,,Pojmenuji ho Blafoun" zamumla jsem do objetí s méďou. ,,Proč zrovna takhle?". ,,Nevím".

,,Tohle samozřejmě nebylo vše" klekl si na kolena a něco začal hrabat v kapse. Začala jsem se bát co chce dělat. Nevím jestli i vám ale mě to něco připomíná.

Moje tušení se potvrdilo když si z kapsy vytáhl krabičku. Rozevřel jí a vevnitř byl prsten. ,,Žádáš mě o ruku" řekla jsem vystrašeně. ,,Né to né" zasmál se a mě spadl kámen ze srdce. ,,Jednou možná ano ale teď opravdu ne" jeho slova mě zahřáli u srdce.

Prstýnek mi navlékl na prst. ,,Na tom prstýnku máš písmeno M aby si na mě pořád myslela" to bylo tak sladký. ,,Miluju tě" přilepila jsem se mu na rty. ,,Taky tě miluju" zamumlal do polibku.

,,Ale mám tu ještě jednu věc" ještě něco?! ,,Ty mě ale rozmazluješ" zasmála jsem se. ,,Pro svojí lásku všechno" usmála jsem se nad oslovením. ,,A teď se otoč" poručil a já tak udělala. Kolem krku mi zapl náhrdelník na kterém bylo jako přívěšek takové vědší srdíčko.

,,Otevři to" přikázal a já to srdce otevřela. Byla to nádhera! Vevnitř byla naše fotka.

,,To je nádhera" obejmula jsem ho začala brečet. ,,Lásko ty brečíš" zasmál se. ,,To je od tebe tak hezký" dojetím jsem mu vzlykla do ramene.

,,Hezké věci se musejí dělat hezkým lidem" dal mi jemnou pusu do vlasů. ,,Půjdeme dovnitř" začala mi být totiž zima. ,,Je ti zima?" zeptal se. ,,Ty čteš snad myšlenky". ,,Ne to jsme jen propojení" šli jsme dovnitř.

--------

Pařili jsme až tak do 4 hodin ráno. Prý jsem i tancovala na stole. Všichni jsme se probudili ráno s kocovinou a ostatní tak večer odjeli. Nám z Martinem zůstala chata pro sebe. Měli jsme v plánu tu zůstat do neděle a pak se vrátit.

,,Co bys řekla na sex kuchyni?
řekl mi Martin těsně u mého ucha. ,,To se nedá odmítnout"
vždycky jsem to chtěla v kuchyni.
Martin mě posadil na kuchyňskou linku.

Svlékl mě a byla jsem před ním jen ve spodním prádle. Dravě mě
líbal na rtech a já mu polibky s radostí
oplácela. Ruce jsem měla v jeho vlasecha různě tahala za jejich konečky.

Martin se rty přemístil na můj krk, kde mi udělal cucflek, v čemž jsem neměla problém. Následovně mi na první pokus rozepnul podprsenku
odhodil jí někam.

,,Už to nemůžu vydržet" zamrmlal
Stál mezi mými rozkročenými nohami
jen v boxerkách a já díky tomu, že
jsem seděla na kraji linky, mě jeho
penis tlačil do mého rozkroku. ,,Tak to
nezdržuj" byla jsem vlhká už jen z toho,že jsme to měli dělat na lince.

Martin mi rychlostí blesku sundal kalhotky a sobě boxerky a jedním pohybem do mě vniknul.

,,Martine!" vykvikla jsem slastí. Začal se ve mně rychle pohybovat, ale ne moc, aby mě to bolelo. Nedokázala
jsem jen tak sedět, takže jsem si na
bar lehla a nechala, aby do mě Martin
přirážel. Jeho prst na ruce pracoval
na mem klitorisu a to me ddohanelo k
většímu šílenství. Netrvalo to už moc
dlouho a oba isme se udělali, Martin
ze mě opatrně vystoupil, vzal mě do
náruče a donesl do jeho postele.

,,Dojdu si jeste na záchod a hned
přijdu" vtiskl mi na rty polibek. ,,Dobře" nechala jsem ho odejít. Během toho,
když byl Martin na záchodě mi přišla na mobil SMSka. Když jsem se podívala, co obsahovala, myslela jsem, že si ze mě někdo dělal srandu a chtě na mě udělat prank. Ale obsah zprávy jasně říkal něck jiného.

Ahoj lásky. Je tu další část. Bohužel teď budu týden na soustředění tak nic nebude... 😭. Ale pak samozřejmě budou části. V médiích máte písničku kterou jsem u psaní poslouchala ❤.

~kiki~

1186 slov

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat