C24

557 32 7
                                    

Cuaca yang panas seperti ini pasti seronok jika di hidangi ais krim yang lazat dan berperisa. Sejuk sahaja apabila bersentuhan dengan lidah yang kasar dan seakan-akan seperti di syurga seketika.

Itulah yang di rasai oleh Irene ketika ini. Di cedok ais krim yang berada di cawannya menggunakan sudu kecik kemudian di angkat lalu di masukkan ke dalam mulut. Perisa itu terus sahaja di rangsang kemudian di bawa ke neuron deria ke neuron perantaraan lalu ke neuron motor. Dan tindak balas Irene adalah senyuman yang lebar tatkala rasa sejuk itu menerpa lidahnya.

Rambut hitamnya di sebak ke belakang apabila ditiup angin yang kuat. Terus sahaja kepalanya berpaling ke arah kanan. Air laut yang terbentang luas di hadapannya amat menyamankan. Pasir-pasir yang kasar tersebut sungguhlah selesa apabila di pijak dengan berkaki ayam.

Senyuman semakin lebar apabila matanya melihat Sehun yang sedang bermain papan luncur air di pantai itu. Dia semestinya agak kagum menonton bakat Sehun untuk bermain papan luncur di atas air.

Kini, mereka berada di Australia untuk percutian bulan madu kali kedua. Kali pertama hancur jadi Sehun menebus dengan percutian yang lagi seronok dan disinilah mereka. Di negara Australia.

Pipinya memanas apabila Sehun berjalan ke arah sini selepas berenang ke pinggir pantai bersama papan luncur air berwarna biru cair. Papan luncur itu di pacakkan di atas pasir sebelum duduk di atas tikar nipis bersebelahan Irene.

"Seronok?" Soal Sehun. Irene hanya mengangguk tanpa memandang muka Sehun.

Jujur Irene kata,badan Sehun sangat mantap. Dulu dia tak nak mengaku kerana ego tetapi kali ni lain pula jadinya.

Kedengaran gelak ketawa kecil dari Sehun. Di pegang dagu Irene kemudian di tarik dengan lembut. Muka Irene di dongakkan kemudian mata mereka bertembung antara satu sama lain.

"Merahnya muka. Malu ke?" Usik Sehun. Irene tersenyum malu.

Tiba-tiba bibir Sehun menempel bibir Irene dengan lembut. Bibir Sehun mengurut bibir Irene dengan lembut sehingga gadis itu terbuai dengan ciuman tersebut tetapi tidak di balas.

"Kiss me back,Oh Joo Hyun."Pinta Sehun apabila berhenti. Matanya memandang mata Irene dengan pandangan redup.

Mereka tidak pernah bersama lagi walaupun perkara sebenar di ketahui. Nafsu Sehun semakin tercabar apabila mereka berdua sering kali bercium dan melakukan skin contact.

Irene bertambah malu dengan permintaan Sehun tetapi sampai bila mereka mahu seperti ini. Sehun mempunyai hak ke atas dirinya tetapi suaminya masih menghormatinya. Dia berasa serba salah.

Mengenangkan perasaan Sehun serta dirinya,dia perlu melakukan tugasnya sebagai seorang isteri. Terus tangannya melingkari leher Sehun lalu di cium bibir bawah Sehun.

Sehun tersenyum kemudian menarik badan Irene sehingga Irene duduk di atas paha Sehun. Badan Irene dan Sehun bersentuhan tanpa ada sedikit jarak. Rapat. Sehun mencium Irene dengan penuh rasa cinta.

Bibir bawah Irene di kulum dan dihisap dengan kuat.

"Erghh..."Sehun mendesah kemudian tangan kanannya meliar ke belakang badan Irene. Tangan kirinya mengusap pipi Irene.

Irene hanya akur sahaja. Tiba-tiba, bibir Irene di jilat dan di gigit membuatkan mulutnya terbuka. Sehun mengambil peluang dengan mendalamkan ciumannya.

Ciuman mereka berlangsung dengan sangat lama sehingga badan Irene dan Sehun menjadi panas. Sehun terus bangun sambil mendukung badan Irene. Kakinya melangkah ke rumah penginapan mereka yang hanya beberapa langkah daripada tempat mereka. Irene berhenti bercium dan membenamkan muka ke leher Sehun. Nafasnya tercungap-cungap.

Challenge Accepted (COMPLETE)Where stories live. Discover now