iepazīstamies.

383 33 2
                                    

Sveiki mani sauc Amerisa Anebella Bridžeta Bounsa. Dzīvoju pie krustmātes ar jaunāko brāli. Kuru  sauc Sebastijāns Kārls Bouns ,bet visvairāk mēs viņu saucam par Bastijānu drīzāk jau es ,jo krustmāte kura ir kā "mamma" sauc viņu par Sebastijānu. Viņam ir tikai 5 gadi un iet bērnudārzā, pēc skolas eju viņam pakaļ. Pirms pārs gadiem manus vecākus nogalināja kāda nezināma  banda. Brāļuks tad bija vēl pavisam   maziņš redzēju to kā vīrieši ienāk pa parādes durvīm ar ieročiem rokās. Tēmējot uz maniem vecākiem. To brīd es visu noskatījos no trepju augšas. Līdz dzirdēju mammas balsi, " Bella savāc brāli un bēgat! ". Kaut man bija tikai 9 gadiņi es  bez liekas domāšanas skrēju uz brālīša istabu pēc viņa. Viņam tikai bija nepilni 9 mēnesīši un jau tādas lietas notiek. Paņēmusi brālīti kuru ātri ietinu sedziņā un paņemot dažas lietas ātrumā skrēju pa sētas durvīm ārā ar to pie krustmātes kas dzīvoja pāri ielai. Skrienot prom dzirdēju klaigas un šāvienus. Tikusi pie krustmāmiņas viņa mani ieaicinajusi iekšā, viņa saprata kas noticis. Tajā dienā es paliku tikai ar brālīti vieni. Augot es paliku tikai ar viņu mēs pārcelāmies citur. Krustvecākiem liku ierīkot istabā arī Bastiāna istabiņu,jo negribēju viņu atstāt vienu ne reizi. Man patika redzēt kā viņš aug un priecājas par netaisno pasauli. Kaut viņam tagad  tikai 5 gadi viņš ir vienīgais kas man palicis no ģimenes, ja neskaita krustvecākus. Runājot par viņiem. Krustmāti sauc Liene Drīziņa un krusttēvu Artis Drīziņš. Viņi ir jauki cilvēki ja neskaita viņu dēlu Kleju. Viņš ir vecāks par mani un uzvedās tā itkā es būtu pie visa vainīga. Pret brālīti uzvedās tā itkā viņš ir tas kurš ir cēlonis viņa dusmām un pēc tam kad meiģini Bastiānu aizstāvēt ko arī daru, jo zinu ka viņš nav vainīgs. Pēc tam dabūnot no Kleja kādus miesas bojājumus, vienreiz pat viņa dēļ man bija smadzeņu satricinājums, bet krustvecāki neņēma galavā ka viņš esot vainīgs. Ir bijuši gadījumi kad skolā mani viņš pazemo ar saviem stulbajiem drauģeļiem. Lab ka nedara vismaz Bastiānam.
Pagaidām...

Bad boy or Lie [ Park Jimin ]Where stories live. Discover now