Brīdinu ka būs pervesības tāpēc lūdzu kuri nav droši nelasiet tas ir jūsu pašu drošībai.
Atgādinu lūdzu nelasiet kuri nav droši.Jimin lūpas ietriecās manās kaislīgi skūpstot tās.
Viņa rokas slīdēja gar manu augumu. Gar kāju to pievelkot pie manis un tajā stingri ieķeroties. Viņa lūpas ceļoja gar manu kaklu, liekot man iekunkstēties no baudas.
-klusē sieviete.
Jimins seksīgā balsī noteica.Viņa roka ieslīdēja manās biksītēs aizskarot manu slepeno vietiņu. Liekot man manāmi ieņurdēties.
- JImiN...
Centos pēc iespējas mierīgāk saukt viņa vārdu.
- Klusē.
Viņa lūpas ietriecās manās tās jaucot ik pa laikam kožot manā lūpā. Drīz vien manai lūpai esot pušai. Jiminam sūcot no turienes, asinis skūpsta laikā.
Skūpstam pārtrūkot viņš savus zobus iecirta mana kakla artērījā sūcot, asinis no manis.
Iekusntējos pakļaujoties Jiminam gribot viņu tik pat ļoti, cik viņš mani.Pārtraucot viņu apgāzu, otrādi tur pat uz grīdas uzrāpjoties viņam virsū. Viņa acis vērās uz mani ar neparastu iekāri. Ietriecu savas lūpas viņējās.
Netīšām uzkrītot viņam virsū neveikli iesmējos skatoties viņa acis.
- Vis kārtībā?
Jimin noraizējies man prasīja.
- Ja, tik aizķēros aiz kā.
Noteicu uzmanīgi pieceļoties ejot uz durvju pusi. Jimin pieskrēja pie manis apgriežot mani apkārt, pēc tam pieliekot pie tuvējās sienas klāt.
- Jimin, vis kārtībā?
Jautāju jau noraizējusies, jo ilgs laiks ir pagājis ka viņš ir tāds play boy. Manas krūtis cilājās uz augšu uz leju. Skatoties viņa interesantajā skatienā.
- Es gribu tevi.
Viņš nočukstēja ar savām lūpām ietriecoties manās. Atbildēju viņa skūpstam pretī tik pat kaislīgi.
Viņa rokas palīda zem manas kleitas drīz vien tai pazūdot no mana auguma. Jimin lūpas ceļoja pa manu kaklu ik pa laikam iekožoties. Manas rokas ceļoja no viņa mīkstajiem matiem. Pa viņa perfekto piestrādo stingro persīti. Manas rokas palīda zem viņa krekla tam drīz vien atstājot viņa perfekto ķermeni.
Drīz vien manām rokām atkal ceļojot no viņa presītes līdz viņa perfektajiem mīkstajiem matiem. Ne brīdi nebeidzot skūpstīt viens otru. Abi lēnām devāmies uz gultu drīz vien mūsu apģērbam paliekot tur pat pie zemes.
Jimin nu jau bija man virsū drīz vien tam ietriecoties manī. No baudas iekunstējos ieķeroties ar rokām segā.
Vēlreiz viņš manī iegāja.
-Ahhh. Jimin...
Viņa lūpas ietriecās manās kaislīgi skūpstot ik pa laikam kožot manā lūpā.
Ar kājām apķēru viņu, rokām aizķeroties aiz viņa kakla pievelkot viņu tuvu sev klāt.
- Jimin, beidz spēlēties un vienreiz parādi klasi.
Nočukstēju viņam pie lūpām ik pa laikam viņu viegli nobučojot.
- Dārgā, vēl tā darīsi tev būs pamatīgas nepatikšanas.
Viņš čukstēja savā seksīgājā balsī, nu jau mani kaitinot skūpstot manu kaklu un viņa rokām ceļojot pār manu ķermeni.***
Viņš nāca uz manu pusi ļoti dusmīgs, kādu es viņu nekad nebīju redzējusi.
Lēnām devos uz atpakaļu drīz vien atsitoties pret sienu.
Viņš jau bija pie manis mūs šķirot nieku 20 cm.
Viņa rokas ieslodzīja abas puses manai galvai. Man palika bail, kad viņš jau nožēlo ka mani pārvērta.
- Dārgā, tev būs pamatīgas nepatikšanas.
Viņš noteica pieleicoties tuvāk pie manis.
- Kkk-ādas?
Noteicu raustot savu balsi no bailēm.
- tev navajadzēja mani izaicināt ar savu lūpā košanu, ar to skatienu, kas tev piemīt, kad esi tik ļoti iemīlējusies, bet tas nav trakākais. ... Tavs skaistums mani nogalina kā vien gribas, lai esi tikai mana. Uz mūžiem mana.
Viņš smagi elpoja noliekot uz mana pleca savu galvu.
- Es tevi gribu.Iegāju pie Jimin un Namjoon kabinetā. Piegāju pie Jimin ievelkot viņu apskāvienā.
- Jimin, vai mēs varam divatā parunāt?
Skatījos viņam acīs cerot.
- mēs nu iesim.
Noteica Jimin un mēs izgājām no Namjoon kabineta.
- Kaut kas noticis?
Viņš saķēra abas manas rokas mierinošā veidā uzreiz, kad mēs izgājām no kabineta, apstādinot.
- Es nezinu kā to pateikt, bet esmu stāvoklī.
Noteicu skatoties uz zemi, man pie kājām.Man bija aizsietas acis un jau kādu laiku man viņš neko nasaka.
Apsējs ap acīm tika lēnām noņemts.
- Vēl never vaļā acis.
Viņš noteica un pieveda pie kā.
- vari vērt vaļā.
Atvēru lēnām acis un raudzījos skatā sev priekšā.-Jimin!!!
Kliedzu nopakaļ skrienot viņam pakaļ pār maniem vaigiem viegli slidot asarām.
- Ej prom! Vai vēl labāk, ej pie viņa!!!
Viņš nokliedza uzmetot man naidu pilnu skatienu.
- negribi netici, bet es pateikšu, lai to zini.
Noteicu noslaukot savas asaras piedurknē.
- Tas ko tu redzēji. Nebija tas ko redzēji. Tas vampīrs pret manu gribu uzmācās tikai, lai izjauktu mūsu attiecības un tu tam noticēji.
***Mani nagi iecirtās viņa plecos.
- Jimin es mīlu tevi.
Noteicu elsojot, sākot asarām pašām no sevis līstot pār maniem vaigiem.
Jimins apstājās un sākļāva manu seju savās rokās, skatoties uz mani ar noraizējušām acīm.
-Kas notika? Es ko nepareizu izdarīju?
Neko nesakot ievilku viņu apskāvienā.
- Nepamet mani,.... Nekad...
Nočukstēju sajūtot ka Jimins pretī mani apskauj.
-Nekad...
Viņš nočukstēja.
ESTÁS LEYENDO
Bad boy or Lie [ Park Jimin ]
VampirosTas bija viņš. Viņš mani mainīja. Viņš mani sargāja. Viņš mani sāpināja. Viņš teica ka esmu vienīgā. Viņš un viņš un vienīgi viņš to darīja. Vai tā būs un ir patiesība? Vai viņa dziesma ko viņš dziedās izteiks tik daudz un tas būs viņai tik nozīmī...