-Hoofdstuk 3

691 28 2
                                    

•Josh' POV•

Met een glimlach kom ik boven water.
'Moest dat nou?' lach ik. 'Ach ja, het doet er ook niet toe!'
Ik duik onderwater en zwem voor de helft onder Jen haar benen door. Ik kom boven zodat Jen op mijn schouders zit. Ik lach en loop wankelend vooruit.
Het voelt zo goed om samen en alleen te zijn met Jennifer. Het is echt een perfect meisje en ze is zó knap! En omdat het nu uit is me haar ex voelt het voor mij ook veel beter.
Nu voelt het ook niet meer alsof Jen vreemdgaat, en dat is ook gemakkelijker voor mij. En om nu even bij mijn standpunt te komen, doe ik dat ook maar gewoon: ik vind Jen leuk. Meer dan leuk, super leuk! Ik wordt er gewoon gek van. Maar we zijn al zo lang vrienden en ik wil dat niet verpesten tenzij dat ze mij ook leuk vind. En daar wil ik graag deze avond achter komen.
'Josh? Joshy? Joshyboy? He! Alles oke?'
Ik schud mijn hoofd weer bij de werkelijkheid. Oh ja! Dat is ook zo ik heb Jen nog op mijn schouders. Wat ongemakkelijk dit, ik ben wat aan het dromen terwijl ik het meisje die ik nog wel zo leuk vind op mijn schouders heb zitten! Ik kan mezelf wel een klap verkopen.
'Eh ja, sorry ik was even aan het denken...'
'O, waar aan?' vraagt Jen nieuwschierig. Ik laat haar van mijn schouders af glijden en waar in het water staan.
Ik draai me naar haar om, 'gaat je lekker niets aan!' grinnik ik en knijp kort in haar wang. Ze glimlacht. En ik glimlach terug.
Het is daarna een aantal seconden stil tot dat Jennifer de stilte onderbreekt door mij in mijn beide wangen knijpt, 'gekkie!'
Ik zet een pruillipje op en kijk scheel.
Jennifer schiet in de lach, 'dit zit er heel debiel uit hoor Joshy!'
Ik pak haar handen en haal ze van mijn wangen, 'ben ik dat dan niet, Jenny?'

•Jen's POV•

Hij pakt mijn handen. Wat voelen ze warm aan! En ook super zacht...
Hij kijkt me lachend aan, 'ben ik dat niet dan?' vraagt hij.
Ik schud mijn hoofd, 'nee echt niet. Jij bent niet debiel. Echt niet, geloof me!'
'Echt niet?' vraagt hij verward en fronst zijn wenkbrauwen.
'Nee. Weet je wat je bent?'
'Nou...? Wat ben ik?'
'Super super super debiel!' glimlach ik en sla m'n armen om zijn nek.

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu