-Hoofdstuk 9

652 28 4
                                    

•Jen's POV•

Ikstap uit, pak mijn tas en loop naar mijn appartement.
Hmm, vreemd, geen paparazzi. Ach ja, is ook wel eens fijn.

Als ik net op de bank in mijn appartement zit krijg ik een berichtje. Ik kijk op mijn mobiel. Het is Josh.

Hey Jenny, ik mis je nu al ;( Ik hoop dat je snel terug komt, of ik naar jou...

Ik glimlach. Och Joshy toch... Hij is zo ongelofelijk lief. En natuurlijk wil ik gelijk terug komen.

Hey, gekkie. Kan je echt niet een paar uur zonder me?

Wat bedoel je? Kom je morgen weer naar mij toe?

Heb ik dat gezegd dan?

Nee...

Nou dan :P Ik ga slapen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Doegg Jenny :)

Ik glimlach. Josh is zo lief. Ik zou zo graag nu, meteen, op dit moment tegen hem willen zeggen dat ik hem super super super leuk vind. Alleen... Het is dat ik het niet goed weet hoe. Ik ga op mijn zij op de bank liggen en sluit mijn ogen.

"Joshy..." fluister ik tegen mezelf. "Joshy en Jenny... Jen en Josh... Joshifer..." ga ik verder.

Ik sluit langzaam mijn ogen maar schiet gelijk overeind. Ik wrijf in mijn ogen en kijk op mijn mobiel. 23:37. Oef...
Ik besluit naar bed te gaan en daar in slaap te vallen, in plaats van op de bank. Ik sta op, pak mijn tas van de grond en loop naar mijn slaapkamer.

Als ik me heb omgekleed naar een luchtige pyjama pak ik mijn tas om hem te legen. Als ik de tas boven mijn bed leeg, komt er niet alleen de spullen die ik er in gegooid heb eruit maar nog iets anders. Een briefje.
Ik pak het briefje en vouw hem open.

Hoi Jen :)
Ik weet dat je nu vast denkt: Oh, Josh... Wat ben je toch ook een sukkel...
En je hebt gelijk want wie dit doet, is inderdaad niet helemaal oke.
Maar om nu even tot het onderwerp te komen dat ik graag zou willen...
Ik heb het je de hele dag vandaag willen zeggen maar het is me niet gelukt, dus doe ik het zo.
Ik weet niet hoe ik het moet en kan "schrijven" maar, Jen, ik vind je fantastisch! Je bent geweldig, echt, super! Je bent mooi, lief, knap, leuk, getalenteerd, grappig en alles wat goed en mooi is. En nu denk je vast, wat wil je nou zeggen?
Ik vind je leuk. Super leuk. Jen... Ik ben verliefd op je.
Ik hoop dat het onze vriendschap niet verpest en dat je snel zegt of je het zelfde voor me voelt... Maar het moest er gewoon uit.
-Josh

"Josh..." fluister ik.
"Josh... Josh is verliefd op mij!" gil ik. Ik spring op en spring in het rond. Zodra ik een aantal rondjes lachend rond gesprongen heb, laat ik me op mijn bed vallen. Josh Hutcherson is verliefd op mij...

•Josh' POV•

Ik laat me op de bank zakken. Zou ze het briefje gelezen hebben? Ik hoop dat ze me nu niet een super erge sukkel vind. Dan zou ik me echt super erg moeten schamen. Opeens bedenk ik me iets. Wat als ze me niet leuk vind. Misschien heb ik nu wel onze vriendschap verpest... Wat nou als dat zo zou zijn dan wil ze me vast nooit meer zien...

Ik schud mijn hoofd. Nee Josh. Zo moet je niet denken. Jen en jij zijn beste vrienden. Dat zal ze heus wel kunnen vergeven en vergeten, dat jij verliefd op haar bent.

Ik sta op, loop maar mijn badkamer en kleed me uit. Ik zet de douche aan en neem een korte, snelle douche. Als ik klaar ben, kleed ik me aan in een joggingbroek en loop naar mijn bed toe waar ik me gelijk op laat vallen.
Ik kijk nog 1 keer op mijn mobiel. Geen berichtjes, niets. Ik trek de dekens over me heen en denk na.

Jen zit vast nu lachend naar het briefje te kijken. Lachend. Lachend om mij. Dat ik haar leuk vind.

Ik knijp mezelf.

Josh! Doe normaal! Duw jezelf niet zo de grond in. Je hebt het tegen haar "gezegd" dat is al heel wat. En omdat ze je niet belt of een berichtje stuurt wil nog niet zeggen dat ze niet verliefd op je is.

Ik accepteer de gedachten en kruip diep onder de dekens. Langzaam val ik in slaap. In een diepe, diepe slaap.

•wouuww, ik kan gewoon geen lange hoofdstukken schrijven :P ! Nee, ik ga het volgende hoofdstuk veel langer proberen te maken, dat beloof ik x

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu