-Hoofdstuk 16

501 27 3
                                    

Josh' POV

Langzaam word ik wakker. Ik open mijn ogen en zie dat Jennifer in mijn armen gewikkeld is. Ik ben net van plan haar wakker te maken tot dat ik besef dat het het gordijn niet voor het grote raam in mijn kamer hangt en dat het pikkedonker buiten is.

Ik zucht en probeer zo voorzichtig mogelijk mijn arm onder Jennifer vandaan te halen.

Zodra het mij gelukt is glimlach ik en stap uit bed. Ik loop naar beneden om wat te drinken en te eten. Als ik wat gedronken heb en wat gegeten zie ik dat de matrassen en dekens van gister avond nog in de woonkamer liggen.

Ik leg alle matrassen en dekens tegen elkaar aan en loop weer naar boven. Als ik zie dat Jennifer nog ligt te slapen, til ik haar op en neem haar mee naar beneden. Ik leg haar op de matrassen neer en kruip naast haar onder een dekentje.

Snel druk ik nog een kusje op haar wang en val weer langzaam in slaap.

---

Als de volgende dag is aangebroken word ik langzaam wakker en nee, niet uit mezelf, door een wekker of door de vogeltjes die vrolijk fluiten maar door geknetter van het gasfornuis.

Ik druk mezelf met behulp van mijn armen omhoog en glimlach als ik Jennifer ontbijt zie maken. Ik sta heel stilletjes op en loop zonder enkel geluid naar haar toe, langzaam laat ik mijn handen om haar middel glijden.

"Josh!" gilt ze en draait zich om.

"Goeiemorgen, liefje," glimlach ik en druk een kusje op haar neus.

Ze glimlacht en geeft me een snel kusje op mijn mond. Ze draait zich weer om en gaat weer verder met het eten.

"He! Is dat alles wat ik krijg?" grinnik ik.

"Ik kreeg van jou alleen maar een kusje op mijn neus en nee, dat is niet alles, je krijgt nog ontbijt van me."

"Hmm... Oke maar dan krijg je ook nog wat van mij," zeg ik.

"Wat krijg ik?" vraagt ze nieuwschierig.

"Hmmm... Je mag het zelf bepalen, alles mag. Als het maar geen baby of verlovingsring is, dat vind ik nog net wat te snel na 3 dagen verkering."

"Oke, is goed," zegt ze en denk even na.

"Ik weet wat maar je krijgt het pas later vandaag te horen..."

---

OMMMGGGGGGOMMGGGGOMGGGGGGG IK BEN ZOOO BLIJ :D:D:D !! Ik heb de 2K gehaald op dit verhaal!! Omggg ik houuuuu van jullie!! 💕✨💕✨💕✨💕✨💖💖💖💖💖✨💕✨💕✨💕✨💕 !!!
Ik heb dit hoofdstuk superrrr snel geschreven (ik weet dat het kort is) want ik ga morgen heeeeeeeel vroeg op vakantie en ik wilde jullie nog wat geven ;) , wat ben ik toch ook lief he? Hihihi 🙊😊...
Maar superrrr erg bedankt voor de 2K 💕 Echt geweldig!x

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu