{A/N: Voordat ik het vergeet te zeggen; Ik kreeg gelijk al een waarschuwing dat ik tfios niet op wattpad mocht zetten, sorry daarvoor en nog iets, dit speelt zich af na dat ze Catching Fire opgenomen hebben en vlak voor dat ze Mockingjay opnemen.}
Jennifers POV
Ik weet wat ik wil.
Zodra we weer aan het werk moeten voor de films, wil ik samen met Josh elk cast-lid een keer beetnemen. Omdat ik altijd degene ben die beetgenomen word op de set, wil ik wraak nemen.
Ik ga op de bank in Josh zijn huis zitten terwijl ik ondertussen met Jena app waar we vanavond met z'n allen uit eten gaan.
We maken een afspraak en ondertussen krijg ik een appje van Josh die boodschappen aan het doen is.
(Foto van mij op een tijdschrift)
Sinds wanneer ben jij ook te koop in een supermarkt?😏😍.Ha-ha Josh. Heel leuk. Kom nu snel naar je huis toe, we gaan zo uit eten.
Ik ren snel naar boven om me te gaan douchen en om te kleden.
---
Josh' POV
Ik open de voordeur en hoor gelijk de douche stromen. Ik grinnik en zet de boodschappen gelijk in de kasten.
Ik hou zo veel van Jen. Ze is betekend echt heel heel heel veel voor me. Ik zou haar echt nooit meer kwijt willen, met haar trouwen en misschien zelfs wel kinderen krijgen.
Als de douche stopt met stromen ren ik naar boven en laat me op mijn bed vallen.
"Alles oke?" vraagt Jen.
Ik kijk op en zie haar omkleden, "ik ben zo weer hier, ik moet even wat kleding ophalen. Ik heb hier namelijk niets." Ze blaast een kusje naar me toe en voordat ik wat kan zeggen is ze weer weg.
Ik heb letterlijk het raarste vriendinnetje die je maar kan krijgen.
---
De avond die we verder hadden met de crew was erg gezellig, er kwamen een paar fans naar ons toe maar verder hebben we gewoon gezellig gepraat en gegeten.
Ze weg terug naar mijn huis zitten Jen en ik stil in de auto maar zodra we thuis zijn begin ze me opeens te zoenen. Natuurlijk zoen ik terug want hè, dat doe je als je verkering hebt!
Ik til haar op en breng haar naar boven, op mijn bed. Langzaamaan beginnen we elkaar uit te kleden.
"Gelukkig ben ik degene die jou in het echt heeft, en niet op de voorkant van een tijdschrift," fluister ik.
Ze glimlacht en de rest van de nacht eindigt in de wazigste wazigheid die je je maar kan voorstellen... (Maar wel een leuke 😏).
----
Ten eerste, ik weet totaal niet waar dat einde op sloeg maar het zal wel. En ten tweede: 3K OMG WTF HOE KAN DIT GEBEUREN BEN IK OPEENS HEIZLIG (wat? Heilig) GEWORDEN?!?!? Nee Esther. Dat was je al 💁. Nee even zonder gekheid; dit is crazyyyyyy! Ik weet dat het 'maar' 3K is en dat 10K meer is maar wouw! In het begin had ik dit nooit gedacht! En waarom typt m'n ipad zo fucking sloom? Geen idee. Nou ik ben blij en ga even in m'n eentje feestje vieren want ik ben toch forever alone.Maar nu even super serieus, willen jullie J- OMG IK ZOU WAT TYPEN MAAR NEE IK HEB EEN SUPER IDEE LAAT MAAR XXX IK HOU VAN JULLIE 💖💖💖💖💖💖💖💖
Doei.
Love jullie ^.^
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...