Jennifers POV:
Ik pak Josh zijn hand, "ik hou van je."
"Ik hou ook van jou," zegt hij terug en geeft me een kusje op mijn mond.
We lopen hand in hand het pad op waar de dierenhokken beginnen. Gelukkig herkend bijna niemand ons. Sommige mensen staan wel te kijken maar ze lopen niet naar ons toe.
We lopen langs leeuwen, tijgers, aan aantal aap soorten, zebra's en komen dan eindelijk uit bij mijn favoriete gedeelte: het gedeelte waar we wat kunnen gaan eten en drinken.
"Ga jij ergens zitten? Dan haal ik wat te eten," stelt Josh voor.
Ik keur het goed en zeg tegen hem dat ik graag een tosti zou willen hebben. Ik ga op een stoel aan een tafeltje zitten en wacht op Josh.
Josh' POV:
Ik ga in de rij voor de kassa staan te wachten.
Jennifer een tosti. Ik een broodje kroket.
Opeens word ik op mijn rug getikt. Ik draai me om.
"Hallo, bent u Josh Hutcherson?" vraagt een man van- ik schat in de 30.
"Ja, dat ben ik," glimlach ik terug. "Kan ik wat voor u doen?"
"Mijn dochter is groot fan van u, en ze wilt graag met u op de foto en zou graag een handtekening willen. Kan dat?"
"Ja hoor, natuurlijk kan dat. En trouwens zeg maar je," glimlach ik.
De man glimlacht terug.
De man loopt naar de tafel waar zijn gezin zit.
Ach, het eten kan wel even wachten. Denk ik. Dus ik loop met hem mee.
"Oh mijn god!" gilt een meisje met kort, golvend, bruin haar, een bril en sproeten.
Ik loop naar haar toe en steek mijn hand uit.
Ze neemt hem bibberig aan, "h- ho- hoi..."
"Ik ben Josh," glimlach ik en schud haar hand.
"Anna..."
"Hoi Anna, je hoeft niet verlegen te zijn, ik ben ook maar een mens!"
Ze glimlacht en ontspant een beetje, "mag ik op de foto?"
"Tuurlijk."
Haar moeder, tenminste ik neem aan dat het haar moeder is, pakt een foto toestel en maakt een aantal foto's.
Ik zet nog een handtekening op haar telefoonhoesje en op een stukje papier.
"Eetsmakelijk nog, en veel plezier in de dierentuin," zeg ik en loop terug naar de balie om eten te halen.
---
"Josh! Wat duurde dat lang zeg!" zucht Jennifer als ik terug naar de tafel loop.
"Achja, je moet wat voor je fans over hebben he," zeg ik met een grijns en we beginnen te eten.
---
Ik loop met Jennifer naar boven.
"Ik ga douchen," zucht ze en loopt naar de slaap kamer.
Ik grinnik en zet de douche aan. Ik kleed me snel uit ( ^.^ ) en stap onder de douche.
Als Jennifer de badkamer in komt kan ze wel neerstorten uit vermoeidheid.
"Josh... Ik heb geen zin om naar beneden te lopen, mag ik alsje- alsje- alsjeblieft met je mee douchen?" zegt ze, bijna met haar ogen dicht.
Ik grinnik en laat haar bij me onder de douche stappen.
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ze ligt bijna te slapen onder de douche. Blijkbaar was een dagje dierentuin al te veel en ik had nog zo op Sam zijn tip gelet.
"Josh..."
"Ja, liefje?"
"Kan je mijn rug masseren?"
Ik rol met mijn ogen. Jennifer, Jennifer...
"Alsjeblieft?"
Ik glimlach en begin haar rug te masseren. En voor het eerst heb ik ooit een meisje zo erg van een massage zien genieten die ik geef. En dan is het ook nog wel de Jennifer Lawrence.
Heeyy!! Sorry dat ik zo lang niet ge-update heb maar ik heb totaal geen inspiratie 😔... Jullie moeten me echt helpen!! En trouwens SUPER SUPER SUPER erg bedank voor de 100 stemmen! 💕💕💕
Jullie zijn top! ✨
Lovee u x 💕✨❤️
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...