•Jen's POV•
*piep piep piep piep*
"Owh...." kreun ik. Ik til mijn arm op en zet de wakker van mijn mobiel uit. Ik pak mijn mobiel en knijp mijn ogen samen.
05:30.
Hoezo heb ik de wekker zo vroeg gezet?
Opeens herinner ik me het weer. Ik had gisteravond een plannetje bedacht. Ik zou ochtends vroeg naar het huis van Josh gaan en een ontbijtje voor hem maken!
Ik schiet uit bed en kleed me snel om. Ren naar beneden en pak een appel, water en mijn autosleutels en tas. Ik trek mijn schoenen aan en ga op weg naar het huis van Josh.
~~~
Ik zet het bord met pannenkoeken op de achtertafel van Josh. Ik glimlach. Het is me gelukt! Zonder lawaai heb ik een ontbijtje gemaakt voor Josh. Ik pak een papiertje en pen uit mijn tas en schrijf wat op.
Als jij het via een briefje doet, doe ik dat ook!
I love you too xx
-Jen.Ik glimlach en leg het papiertje naast het bord.
"Is daar iemand?" Hoor ik Josh van boven roepen.
Ik schrik en schraap al mijn spullen bij elkaar. En ga achter de bank in de woonkamer zitten zodat hij me niet kan zien als hij naar beneden zou komen.
•Josh' POV•
"Hallo?" roep ik nog een keer.
Weer geen antwoord.
Ik zweer dat ik net wat hoorde beneden dus besluit ik naar beneden te gaan om event e kijken.
Ik loop de woonkamer in. Niemand. Ik zucht en kijk om me heen.
"Wat...?" fluister ik als ik de achtertafel zie.
Ik loop naar de achter tafel.
Wie heeft dit gedaan?
Ik til het bord op en ruik aan de pannenkoeken. Ze ruiken heerlijk. Ik zet het bord weer neer en merk nog wat op. Een Briefje. Ik pak het briefje op en lees wat er op staat.
Als jij het via een briefje doet, doe ik dat ook!
I love you too xx
-JenBij welk woord wordt mijn glimlach groter. Tot dat ik de laatste paar woorden in mezelf oplees.
Er worden twee handen voor mijn zicht gehouden zodat ik niets meer zie.
''Jen?'' vraag ik terwijl ik met mijn handen over de handen ga die voor mijn zicht zitten.
"Misschien?"
Ik draai me om en kijk recht in Jen haar prachtige ogen.
"Hey..." glimlach ik.
"Hey..." glimlacht ze terug.
Dit is het moment, Josh, dit is het perfecte moment om haar te zoenen.
Ik pak Jen haar middel beet en trak haar strak tegen me aan. Voor dat ze nog wat kan zeggen druk ik mijn lippen tegen de hare aan.
Maar, dit moment is nog maar net begonnen of er komen twee mensen door de achter deur vrolijk binnen stormen.
Het zijn Liam en Jena.
•Okeej... Dit was ook totaal geen lang hoofdstuk -,- Op de een of andere manier lukt dat gewoon niet. Ik heb trouwens bijna vakantie en ga dus ook op vakantie. Nou weet ik niet of ik daar wifi heb, stel ik heb het wel, probeer ik te updaten maar anders schrijf ik gewoon verder op mijn ipad en update als ik weer thuis ben ;)
xxx.
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...