Als allee eerst wil ik zeggen: HEEEEEEL erg bedankt voor alle lieve comments en votes! Ik vind het helemaal leuk!x en ten tweede wil ik zeggen dat dit een nieuw hoofdstuk is hihihi ☺️
Jennifer POV
Na ongeveer 10 minuten Truth or dare gespeeld te hebben is Lizzy weer aan de beurt en kijken we elkaar aan en knik ik bijna niet op merkbaar mijn hoofd.
"Jennifer, Truth or dare?"
"Ehm... Dare," zeg ik glimlachend.
"Oke... Uhmm... Even wat bedenken hoor..." Zegt ze en doet alsof ze nadenkt. "Ah! Ik weet wat! Misschien kun je dat ene even vertellen waar je vanochtend achter gekomen bent...?"
Ik grinnik, "het zal wel moeten he?" Ik neem diep adem, "als allereerst, dit komt waarschijnlijk voor iedereen erg schokkend en dramatisch aan maar ik heb er ook niet voor gekozen en mijn leven leeft nou eenmaal zijn eigen leventje dus word niet boos op me maar op de gene die er voor gezorgd heeft. O en even een ding, ik vind het helemaal geweldig dus den niet dat ik uh... Ja... Boos ben."
Alle vrolijke gezichten veranderen in een geschrokken en gespannen blik en alle ogen kijken me aan.
"Jennifer? Wat is er aan de hand...?" Josh zijn stem rilt en heeft niet de prachtige klank die hij normaal heeft.
Ik leg zijn handen op mijn buik en kijk in Josh zijn ogen, "ik ben zwanger."
Zijn ogen worden zo groot mogelijk en zijn mond staat open van verbazing, "meen je dit?"
Ik grinnik, "over zoiets maak ik geen grapjes, Joshy!"
Hij springt op, tilt me op en draait me in de rondte.
"Stoooppp!" Lach ik en Josh zet me weer neer. Hij drukt zijn lippen op de mijne, "ik kan het gewoon niet geloven! Wij, ouders?!"
"Het is echt waar, vraag maar aan Lizzy," lach ik.
Hij kijkt naar Elizabeth. "Het is echt waar, Josh. Je word vader!"
---
Awwww wat een liefde! Ik weet trouwens dat ze erg jong zijn om ouders te worden maar who cares? Ze zijn toch al gestoord dus ja, dan kan dit er ook wel bij!
Laat me alsjeblieft weten wat jullie willen een jonge of meisje en ook ideeën voor namen en in die richting want nu zijn mijn ideeën op... 😁😁xxx
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...