-Hoofdstuk 4

680 25 1
                                    

•Jen's POV•

'Wat wilt u drinken? Mevrouw Jennifer Lawrence,' vraagt Josh kakkerig.
Ik ga in een stoel naast het zwembad zitten, 'doe eens gek, meneer Joshua Hutcherson!' zeg ik met een glimlach.
'Ah Jen, spreek me alsjeblieft niet aan me m'n echte eigen naam... Ik vind hem vreselijk! Ik bedoel, Joshua! ' walgt Josh. Hij kijkt me aan en grinnikt, 'maar nu eerst wat drinken!' zegt hij en rent naar binnen. Wat is hij toch knap... En zó lief! Ik laat mijn hoofd op mijn hand rusten. Alles tolt door mijn hoofd en opeens krijg ik het erg warm. Warmer dan ik het al had. En nu weer koud. He? Hoe kan dit nou weer? Alles begin te draaien en te bewegen. Ik schud mijn hoofd heen en weer.
'Jen? Alles oke?'
Ik kijk op, 'ja hoor. Prima, kan niet beter!' zeg ik tegen Josh die me een glas 7up aangeeft, 'hier. Je moet goed drinken, dan gaat je hoofdpijn weg.'
Ik glimlach, 'hoe... weetje dat, dat ik hoofdpijn heb?'
'Dat zie ik gewoon. Ik zie heel vaak aan mensen als er iets is, als ze bijvoorbeeld hoofdpijn hebben of iets anders aan hun hoofd hebben,' zegt hij en laat zijn hand op de rug van mijn hand rusten die ik op de leuning van de stoel heb liggen.
Ik glimlach.
Hij kijkt me diep in de ogen aan en glimlacht terug, 'Jen... Weetje...' Er ontglipt een zucht zijn mond.
'Wat is er Joshy?' vraag ik lief en haal mijn wenkbrauwen vragend op.

•Josh POV•

Ze kijkt me vragend aan. Maar wel lief, niet drammerig maar liefjes en vriendelijk.
'Nou...' ik krijg het warm van binnen. Zal ik nu zeggen dat ik van haar hou? Dat ik gek op dr ben en meer wil zijn dan vrienden, beste vrienden, maatjes of dat we op twee puppy's lijken die om elkaar heen rennen.
Ik ben bang dat ik voor schudt zal staan en ze me zal uitlachen en daarom klets ik me er maar omheen, 'ach ja... Ik wilde vragen of je vanavond ook bij me zou willen blijven slapen?' ik krijg het weer warm. Wat heb ik gedaan? Heb ik haar nu sirrieus uitgenodigd om te blijven slapen?! Oh jee... Wat ben ik dom zeg!
Ik kijk snel weg van haar blik, 'ach, ook een beetje dom om te vragen he?'
'Nee, natuurlijk niet! Ik vind het juist super leuk! Je moet niet zo onzeker doen, je bent super. En waarom zou ik niet bij je willen slapen? Ik heb toch niets te doen en we zijn toch...' ze slikt, 'beste vrienden?'

•Jen's POV•

Ik slik, 'beste vrienden?'
Oh Jennifer, wat ben je ook een sukkel! Denk ik. Je vind Josh super leuk en dan ga je bevestigen dat jullie "beste vrienden" zijn.
Hij kijk verward op, 'Echt?'
Ik knik, 'ja! wat denk jij dan?'
'Nou ja... Geen idee,' hij kijkt verlegen naar beneden.
'He Joshy? Wat is er?' ik leg mijn hand voorzichtig op zijn kin en draai zijn hoofd voorzichtig naar me toe.
Hij haalt zijn schouders op, 'weet niet.'
Ik glimlach, 'ik ook niet maar als er iets is, dan komt het heus wel goed!' zeg ik en geef hem een knuffel.

•Josh' POV•

'Ik ook niet maar als er iets is, dan komt het heus wel goed!' zegt ze en geeft me gelijk een knuffel.
Wacht... Wat zei ze net? Ze zei dat het wel goed komt! Nou dat is dan een hele opluchting voor mij. Het zit me namelijk heel erg dwars dat ik verliefd ben op Jen en als zij zegt dat het goed komt, dan zal dat toch? Of niet...?

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu