•Jen's POV•
"Josh wa-?"
Josh en ik kijken richting de deur. Jena.
"Sorry..." giechelt Jena en doet de deur snel dicht.
Ik begin te blozen. Oh god.
Josh klimt van me af, loopt naar de deur en doet hem open, "wat is er, Jena?"
"Nouuu... Ik vroeg me waar we onze tassen neer kunnen zetten," zegt ze.
"Laat ze maar beneden staan, dan slapen we vannacht met z'n allen beneden," glimlacht Josh.
Ze knikt en loopt weer naar beneden.
Josh doet de deur weer dicht en draait zich om. Hij loopt weer naar het bed en laat zich naast mij op het bed vallen, "waar waren we, baby?"
"Hier," ik geef hem een kusje op zijn mond. "Babe."
Hij pakt mijn middel beet en draait over mij heen zodat hij op me ligt.
Ik schiet in de lach en klem mijn handen om zijn wangen, "ik hou van jou."
"Ik hou meer van jou!" lacht hij en drukt zijn lippen op de mijne. Zijn lippen zijn zo zacht en warm dat ik er gewoon niet meer vanaf wil blijven.
"Misschien moeten we ons even omkleden?" zeg ik.
Josh knikt en gaat van me af. Hij pakt zijn zwembroek uit zijn kast en trekt zijn shirt uit.
Ik kan het niet laten om naar hem te staren als hij dat doet.
"Jen? Jennifer?"
O god.
Ik schud mijn hoofd, "uhh ja?"
Josh glimlacht, "waarom staar je naar me?"
"O, uh.." Shit! Nu moet ik wel wat verzinnen, want om nou te zeggen: 'Ja ik staar naar je omdat ik je zo knap en lekker vind. Het liefst zou ik je wel willen aflikken!' is ook een beet je vreemd. Niet? "Nou... Ik staar naar je omdat ik aan het denken was!"
"Waar aan?"
"Jou..." glimlach ik en loop naar hem toe. Ik laat mijn handen over zijn borst glijden en druk mijn lippen op de zijne.
---
Josh' POV
Ik loop hand in hand met Jennifer naar beneden.
Ik hou zo ongelofelijk veel van haar, ik bedoel... Kijk naar haar! Alles is prachtig aan haar.
Als we de woonkamer in lopen is er niemand meer.
"Huh? Waar zijn ze?" zegt Jen.
Ik grinnik en zeg, "dat weet ik wel."
"Waar dan?"
Ik glimlach en pak haar bij haar benen. Ik gooi haar over mijn schouder.
"Joosshhhh nieeeet weeeerr!" gilt ze en slaat op mijn rug.
"Toch wel!" lach ik en ren naar buiten waar iedereen of zwemt of naast het zwembad zit.
"Aan de kant!" roep ik en ren naar de rand van het zwembad, stop en gooi Jennifer het water in.
Iedereen schiet in de lach maar in plaats van aan de kant te blijven staan word ik er zelf ook in geduwd.
Als ik boven kom kijk ik wie me er in duwde.
Sam.
Ik schiet in de lach, "heb je het kunnen vinden, jongen?"
Hij knikt, "zeker weten!"
Iedereen begint nog harder te lachen als Woody aan komt sjokken met 2 koffers en een aantal tassen. Het valt me nu pas op dat Sam geen spullen bij zich heeft dus er zullen ook vast tassen en een koffer van Sam bij zitten.
"Welkom, Woody, in het paradijs van J-" opeens word ik weer onder water getrokken en ja, je raad het al wie het is...
Jennifer.
Ik kom hijgend boven maar word gelijk weer bij mijn enkels gepakt en naar beneden getrokken. Ik voel dat ze op mijn rug klimt en ik kom weer boven water met Jen op mijn rug.
"Sorry, maar dat moest even. Jij hebt me al zo vaak beetgenomen of het water in gegooid dat het nu mijn tijd is om je te pakken!" zegt ze en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Maar de rest krijg je later nog hoor..."
"ehm... Hebben Woody en ik iets gemist?" Vraag Sam die naast Jena op een lig stoel gaat zitten en zijn shirt uitrekt. (Niet op de zelfde stoel als Jena maar een die er naast staat ;) )
"Jullie hebben ontzettend veel gemist!" zegt Elizabeth gimlachend.
"Echt heeeeel heeeel heeeel veel!" zegt Willow.
"Die twee daar," Jena wijst richting ons. "Zijn een stelletje!"
Ik glimlach en knik en kijk om hoog, naar Jennifer.
Ze glimlacht terug en wil me een kusje geven, tenminste... Dat dacht ik. Inplaats daarvan springt ze van me af maar het zou Jennifer niet zijn als ze niet wat zou doen dus ze doet wat. Als ze van mij afspringt trekt ze mijn zwembroek mee.
Ik weet niet hoe snel ik mijn zwembroek weer aan kan trekken maar volgens mij doe ik het sneller dan ik zou denken.
Iedereen schiet in de lach.
"Ik zei toch dat je de rest later zou krijgen?"
---
Omg... Echt serieus... Ik heb dit hoofdstuk zo ongelofelijk snel getypt! Ik wilde jullie niet nog langer laten wachten en zeuren maar hier is ie dan!
Ik vind het zo fijn dat jullie het zo'n leuk verhaal vinden! Ik had dat echt nooit gedacht! Ik zal het volgende hoofdstuk zo snel mogelijk updaten maar ik moet ook even om school denken. Het zijn de laatste weken voor ons en we hebben nog een paar toetsen en moet daar goed op scoren!
Hopelijk vonden jullie het goed voor nu want ik heb zo snel mogelijk wat bedacht en getypt. En oh ja! Please geef tips en ideeën! Dat helpt me ook om sneller een hoofdstuk af te hebben!xx Please reageer en votee!
Love youuu 💕💕💕💕😘😘😘😍
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...