•Jens POV•
"Yooo- o- o..." hoor ik een mannen stem roepen.
Ik laat Josh snel los. We kijken op en zie Liam en Jena glimlachend in de deuropening staan -met allemaal tassen en allebei een koffer-.
"Volgende keer kunnen jullie beter de deur maar op slot doen, anders komen mensen zo maar binnen wandelen en zien ze dingen die jullie misschien wel privé willen houden..." grinnikt Liam.
"Wat doen jullie hier?!" roept Josh verbaast.
"Verrassing!" lacht Jena. ''Maar blijkbaar zijn jullie nogal druk bezig met... eh...''
Ik glimlach zenuwachtig. Dit kan ook echt alleen ons overkomen.
"Sorry.. Willen j-" zucht Josh.
Ik onderbreek hem snel. "Jullie mogen echt NIETS zeggen! Anders vermoord ik jullie!" zeg ik luid.
"Ai ai, kapitein Lawrence!"
"Liam! Ik meen het serieus! Ik wil niet dat iemand hier achter komt," zeg ik terwijl ik naar Josh en mij wijs.
"Oke, oke... We zeggen niets," zucht Liam.
"Belooft!" glimlacht Jena.
"Dankje!" zuchten Josh en ik in koor.
"Wat kwamen jullie doen?" vraagt Josh als we op de bank zijn gaan zitten.
"Nou..." begint Jena.
"We zouden hier eigenlijk met de hele cast arriveren maar ja... Als de helft het niet kan vinden en verdwaalt raakt of vertraging heeft, gaat dat moeilijk..." zucht Liam.
Ik en Josh schieten in de lach.
"Wie zijn er verdwaalt?" lach ik.
"Woody en Sam..." zucht Jena.
Ik begin nog harder te lachen. Dat is echt iets voor Woody! Maar voor Sam? Nee. Evht niet!
"Wie hebben vertraging?" vraagt Josh.
"Willow en Lizzy," zegt Liam.
"Awhh, zielige hun," zegt ik.
"Eh Jen... Is het goed dat ik misschien later het ontbijtje eet?" fluistert Josh zo zacht in mijn oor dat Liam en Jena het niet horen.
Ik knik, glimlach en geef hem een kusje op zijn wang.
"Awww... Jullie twee zijn zo ongelofelijk schattig samen!" giechelt Jena.
"Uhu, jullie passen echt goed bij elkaar." knikt Liam.
"Ah Liam! Geef nou toch eens toe aan je ware ik en zeg dat ze schattig samen zijn en niet dat ze goed bij elkaar passen! Wat jullie trouwens ook doen hoor!" glimlacht Jena.
Ik glimlach terug.
"Oke, oke. Jullie zijn ongelofelijk schattig samen en passen super duper mega goed bij elkaar!" zegt Liam.
Het is me niet duidelijk of Josh en ik iets hebben. Hij heeft me niet gevraagd of ik zijn vriendinnetje wil zijn...
•Josh' POV•
Zijn Jennifer en ik nou samen? Ik weet het niet. Ik heb haar niet gevraagd om mijn vriendinnetje te zijn... Niet dat dat kon. Ineens stonden Liam en Jena hier dus ja, het is ook wel een beetje vreemd en onromantisch om het dan te vragen.
---
Na ongeveer een uur gepraat te hebben word er aangebelt.
''Ik ben zo terug,'' glimlach ik en loop naar de voordeur.
Als ik de voordeur open staan Willow en Elizabeth glimlachend tegenover me.
''Hey, kom erin,'' zeg ik tegen ze.
''Dankje,'' zuchten ze en trekken hun koffers en tassen mee.
Wat hebben ze daar in zitten en hoe lang blijven ze wel niet weg? Volgens mij hebben ze voor meer dan twee maanden aan spullen mee. Nou, zo lang wil ik ze echt niet in mijn huis hebben!
We lopen de woonkamer weer in en gaan bij de anderen zitten.
''Moesten jullie nou echt vertraging krijgen?'' zegt Jena geirriteerd.
''Sorry, Jena. Er waren problemen met het vliegtuig, en er was geen ander vliegtuig beschikbaar. Het spijt ons, sorry,'' zegt Willow rustig.
''Het geeft niet Willow, het is al leuk genoeg dat jullie gekomen zijn,'' glimlacht Jennifer. Ze fluistert wat in Jena haar oor wat waarschijnlijk met Jena haar reactie temaken heeft toen Willow en Elizabeth binnen kwamen.
Jena knikt gehoorzamend naar Jennifer en glimlachen dan naar elkaar.
Jennifer schuift weer dicht tegen me aan en vraagt, ''wat gaan we doen?''
Ik denk na, ''Ehm... We kunnen gaan zwemmen?''
''Maar ik heb mijn bikini hier niet?''
''Je mag die van mij wel aan doen, ik ga toch niet zwemmen,'' zegt Jena.
''Oke, dankje.''
Ze lopen naar de tas van Jena en beginnen weer te fluisteren.
''Dankje dat ik je bikini mag lenen,'' zegt Jennifer uiteindelijk.
Ze komen terug lopen maar voordat Jennifer kan gaan zitten spring ik op, til haar omhoog en gooi haar over mijn schouder.
Ik ren naar boven met Jen gillend over mijn schouder.
''Joooooosssssssssssshhhhhh stoooooooooooooop!'' gilt ze lachend.
''nooit!'' lach ik.
Ik open de deur van mijn kamer en 'gooi' haar op mijn bed.
Ze trekt me met haar mee zodat ik boven op haar beland. Ik leun op mijn handen zodat ik haar niet plat druk. Want dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Ze drukt haar lippen tegen de mijne maar alweer is dit moment weer verpest want alweer staan er een paar mensen aan mijn deur. Alleen is het deze keer mijn slaapkamer deur.
Sorrryyyyyyy dat ik zo lang niet ge-update heb ;0. Maar ik was weg, had geen goede wifi en amper tijd :(. Ik heb het hoofdstuk daarom wat langer proberen te maken :) , ik hoop dat jullie het leuk vonden x
Héééél erg bedankt voor de votes en comments !!x ♥xx.
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...