*2 weken later*
Jennifers POV
"En.... Cut!" roept Francis.
Ik glimlach en sta op. De afgelopen week hebben we de eerste opnames voor Mockingjay gehad. We nemen alles in 13 eerst op en dan de rest. Vandaag nemen we de scène van Sam en mij op of ik bedoel natuurlijk Finnick en Katniss. Het is de scène waar Katniss s'nachts naar Finnick toe gaat om te vragen hoe hij deze tijd overleeft zonder Annie.
Ik geef Sam een high-five, "goed gedaan, Sammie!"
"Jij ook, Jennie!" lacht hij terug.
Josh komt op me af rennen en kust me op mijn mond, "je bent echt goed."
Ik glimlach, "jij ook, liefje."
We lopen samen van de set af en gaan wat eten. De rest van de dag verloopt soepel en weten we nog een paar minuten op te nemen.
--- volgende morgen ---
Zodra ik wakker ben ren ik gelijk uit mijn bed naar de wc en begin over te geven.
"Jennifer?"
Ik trek een vies gezicht en spoel door. Ik veeg snel mijn mond af en loop naar het woongedeelte in de wagen.
"ja?"
Josh komt uit de slaapkamer lopen, "wat deed je?"
"O... Niets..." lieg ik. Ik ben een erg slechte leugenaar dus Josh kan er elk moment achter komen dat ik lieg, en niet allen Josh, iedereen zou het kunnen.
"zeker weten?" vraagt hij.
Ik knik gewoon mijn hoofd. Ik pak een glas water en denk na wat het zou kunnen zijn.
"Ik ga nog even slapen," zegt Josh en gaat terug op bed.
Verkeerd voedsel? Nee, ik heb niets speciaals gegeten. De opnames lijken me ook een raar iets... Hmm.... Denk na, denk na.... Zwanger?!
Het zou kunnen.... Josh en ik- Eh nee dat ga ik niet zeggen. Maar het zou mogelijk kunnen zijn...Ik besluit om vandaag Elizabeth te vragen om wat ik zou moeten doen, ze is tenslotte moeder en zou me misschien kunnen helpen.
~~~
Zodra we klaar zijn met een andere opname, ren ik naar Elizabeth toe die op de set zit.
"Lizzy, kan ik je even wat in privé vragen?"
"Tuurlijk Jennifer!"
We lopen samen naar haar wagen toe en gaan zitten.
"Zou het misschien kunnen dat ik zwanger ben?" zeg ik gelijk.
Ze begint te kuchen, "wat?! Hoezo denk je dat?!"
"Ik en Josh... Euhm... Ja... en... Ik was vanochtend misselijk en heb overgegeven..."
"O Jennifer.... Het zou heel goed kunnen... Zou je dat wel willen?" vraagt ze.
"Ja, ja tuurlijk wil ik het! Het lijkt me geweldig om moeder te zijn!" Antwoord ik enthousiast.
Ze glimlacht, "we kunnen afwachten tot morgen en als je morgen ochtend nog een keer moet overgeven, gaan we een zwangerschapstest halen, oke?"
"Is goed."
---
Hey, sorry voor dit slechte hoofdstuk maar ik wilde gewoon even weer updaten! Ik kan ook zeggen dat ik divergent aan het lezen ben en daarom niet zo snel zal updaten... Sorry... K'hou van jullie 😘
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...