Jennifers' POV
*volgende morgen*
Deze ochtend ging het precies het zelfde als gister morgen; overgeven. Dus ik besloot om weer naar Elizabeth te gaan en het haar te vertellen, en dat is waar ik nu ben, bij Elizabeth.
"Vandaag nemen ze Peeta zijn waarschuwing voor de bommen op dus wij kunnen wel even weg, om een zwangerschapstest te halen," glimlacht ze.
Ik zucht en knik, ik heb me nog nooit zo gevoeld. Misschien is er een mensje aan de binnenkant van mij aan het groeien... Een mensje van Josh en mij.
---
Elizabeth' POV"Oke Jennifer, weet je hoe je zo'n test moet doen?" vraag ik haar als we weer in mijn aanhangwagen zijn.
Ze knikt. Ik weet dat ze zenuwachtig is ook al laat ze het niet erg merken. En dat snap ik. Ik bedoel, ze is 24, zit midden in film opnames en is ook nog eens wereldberoemd!
Opeens bedenk ik me dat als ze zwanger is, haar buik zal gaan groeien en we zitten in de opnames van Mockingjay. Ik heb geen idee hoe we dat dan ooit zullen gaan oplossen.
"Dan word dit het moment van de warhead he?" zegt ze.
Ik glimlach, "ik beloof je, als je zwanger bent zal alles hoe dan ook goed komen."
We geven elkaar een korte knuffel en dan gaat ze naar de wc, om er achter te komen of ze zwanger is of niet.
---
Josh POV (wanneer Jennifer en Elizabeth de zwangerschapstest halen)
"Cut!" roept Francis luid.
Ik kijk op en zie geen tevreden gezichten. Balen.
"Josh, dit kan beter. Je moet uiten dat je het echt meent, denk maar alsof er morgen ochtend echt bommen op de plaats waar Jennifer zal zijn losgelaten worden," zegt hij.
"Ik weet hoe ik moet acteren, Francis, maar ik ben gewoon moe en het zit me vandaag allemaal niet mee. Ik heb Jennifer vanochtend niet eens gezien of gesproken..." zucht ik.
Francis zucht, "sorry Josh, maar ik kan er niets aan doen. Ik zou graag willen dat je het nog een keer probeert en daarna naar Jen opzoek mar gaan, oke?"
"Is goed."
Doe je best Josh, denk ik. Daarna mag je naar Jennifer.
----
Sorryyy! Ik heb heeeeeeeel lang niet ge-update maar dat komt vooral door de o zo lieve docenten! Ik heb in de afgelopen 2 weken 9 toetsen gehad en heb er morgen ook nog 2! Echt verschrikkelijk 😒...
Ik zal zo snel mogelijk weer updaten! Ik hoop dit weekend nog ;)-xxx- loveeejullieee😍
PS DE MJ TRAILERRRR IS AWESOMEEEEE !!! 😍😌
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...