-Hoofdstuk 7

677 30 1
                                    



Sooorrryyyy dat ik steeds niet update. Maar ik ben gewoon inspiratieloos. Dit hoofdstuk had ik nog voor de helft af en heb er maar een beetje bij geschreven. Ik hoop dat jullie't leuk vinden xx!

•Josh' POV•

Ik schenk twee glazen Cola in. Dan draai ik me om naar Jen en loop op haar af, 'hier,' ik geef haar een glas en glimlach.
Ze pakt het glas aan, 'zullen we vanavond na het eten naar het strand gaan?'
'Super idee, dan kunnen we naar de zondsondergang kijken! Maar wat wil je zo eten? Pizza?' zeg ik.
'Wat denk jij dan?!' gilt Jen en slaat haar armen om me heen.

Na het eten zeg ik tegen Jen dat ze zich moet omkleden, net zoals ik.
Als ze klaar is komt ze weer beneden.
Ik pak haar hand en trek haar mee naar mijn auto. Ik open de auto deur voor haar en ze stapt in.
'Dankjewel,' zegt ze met een netjes stemmetje.
Ik glimlach en stap zelf ook in. We rijden naar het strand, we lachen en hebben keiharde muziek op.
Eenmaal bij het strand aangekomen, stap ik uit en doe de deur voor Jen open.
'Stapt u uit mevrouw Jennifer Lawrence?'
'Ja meneer Josh Hutcherson.'
We glimlachen.

Perfect... Perfect is ze.

We lopen hand in hand naar het strand en gaan op een terras bij het strand zitten.
'Wat een mooie lucht he?' zucht Jen. De lucht is prachtig oranje, roze, paars en blauw van de langzaam ondergaande zon.
Ik kijk haar lachend aan, 'ja, en dat zal vooral Peeta vinden!'
Het is even stil maar daarna schieten we beide in de lach.
Na een half uurtje gepraat te hebben pak ik haar hand en trek haar mee naar het zand, bij het water.

Dit is het moment, denk ik. Dit is het moment dat je mòèt zeggen dat je haar leuk vind.

Jen begint te lachen, 'wat doe je nou toch Joshy?'
Als we bij het water zijn aangekomen is de zon bijna onder gegaan.
Ik leg mijn handen in haar middel, 'Jen, ik weet niet hoe ik er een speciaal moment van kan maken maar..."
Net als ik wil gaan zeggen dat ik haar leuk vind gebeurt het. Ik had het kunnen verwachten maar verwachtte het niet.
Er komen een aantal meisjes op ons af rennen. Fans. Ik laat Jennifer snel los. En het wordt nog erger. Ze hebben hun mobiels in hun handen en staan overdreven foto's te schieten.
"Joshifer!!" gillen en giechelen ze.
Jennifer kijkt me glimlachend aan.
"Hallo, meisjes!" zegt ze en loopt naar hun toe.
De meisjes kijken elkaar verlegen aan.
"D-dag Me-m-mevrouw..." stottert 1 van de 4 meisjes. Ze heeft een vriendelijke uitstraling. Bruin, lang, los haar, licht blauwe ogen en is niet erg lang.
"Zeg maar gewoon Jennifer of Jen hoor!" glimlacht Jen en bukt een beetje.
"Mevr- Euh... Jennifer, wat doet u hier, op het strand, zonder bodyguards?" vraagt het meisje met blond haar en een staart in.
"Nah, ik ben hier niet helemaal alleen zonder bodyguard hoor! Ik heb bodyguard Joshy bij me."
Bodyguard Joshy. Wouw. Dat is het meest vreemde wat ik ooit gehoord heb, over mezelf dan. Vooral als je bedenkt dat ik zelf ook 'beroemd' ben.
"Joshy? Josh? Kom je er ook bij? Ze willen graag met ons op de foto en een handtekening!"
Ik schud mijn hoofd. Ik had niet door dat ik de hele tijd naar hun aan het staren was. Het moest er vast en zeker heel dom uit zien.
Ik knik, "tuurlijk Jen."
Ze glimlacht en ik loop naar hun toe.
"Eerst foto of handtekening?"
"HANDTEKENING!"gillen de meiden in koor. Ik glimlach. Het meisje met het bruine haar geeft me een pen.
"Hoe heet je?" vraag ik.
"Sophie..." glimlacht ze en geeft me een boekje uit haar handtas. "Schrijf het," ze zoekt een leeg blaadje, "hier maar op."
Ik glimlach en denk na. Uiteindelijke schrijf ik wat op.

Voor Sophie, het meisje met het mooie bruine haar. Je lijkt me een super vriendelijk en betrouwbaar meisje dus ik wil je een 'geheimpje' verklappen! Ik ben verliefd op Jen.
- Josh Hutcherson.

Er onder zet ik nog mijn handtekening en geef dan het boekje terug.
Als ze het gelezen heeft kijkt ze me aan en maakt met haar lippen de woorden: Echt?
Ik knik. En leg mijn vinger tegen mijn lippen om het stilte gebaar te maken.
Ik vertrouw haar.

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu