Jennifer's POV
Vanaf vandaag kan ik elk moment gaan bevallen, en ik ben er doodsbenauwd voor.
De laatste maanden gingen de opnames moeilijk maar Francis heeft gezegd dat niemand straks zal kunnen zeggen dat ik bij de opnames zwanger was.
Nu zit ik samen met Josh in Josh zijn huis. Of moet ik zeggen; ons huis. Omdat ik zwanger ben heb ik niet veel gedaan maar Josh en ik wonen nu officieel samen. En dat is niet het enige, ook heeft dit huis een prachtige baby kamer met aan de ene helft een blauwe muur en aan de andere kant een roze muur.
Het gedeelte van onze jongen heeft een bruin ledikantje met groene details en die van het meisje is wit met paarse details.
Opeens bedenk ik me iets heel belangrijks... Namen.
We hebben nog niet eens namen uitgekozen!
Ik schiet overeind en Josh, die tegen over mij zit, springt uit zijn stoel en rent naar me toe, "wat is er?! Ga je bevallen?! Moet ik een dokter bellen?!"
Ik grinnik, "Rustig maar, gekkie, ik ga nog niet bevallen. Ik bedacht me alleen-"
"Alleen wat?! Zijn we iets vergeten?!"
Oh Joshy... Zo bezorgd...
''Zo iets, We zijn namen vergeten.''
''Shit....'' mompelt Josh en ik grinnik.
''We kunnen nu namen uitkiezen?'' stel ik voor en Josh knikt hevig.
''Dat gaan we doen!''
---
''Oke, wat dacht je van... Jay?'' zegt Josh.
Ik kijk hem aan in zijn ogen en glimlach. O god... hoe veel ik wel niet van die ogen houd...
''Wat is er? Als je de naam niet mooi vind hoeft het niet hoor.''
''Uh... Oh... wat? O nee! Ik vind de naam echt super mooi, hij komt zeker op het lijstje en ik was gewoon even aan het denken,'' zeg ik en schrijf Jay bij het rijtje van de jongens namen.
Voor de jongen hebben we: Thom, Jayden, Daxton, Joah / Josha en Jay. (Joah en Josha om te vernoemen naar Joshua / Josh)
Voor het meisje hebben we: Lynn, Fay, Jena, Lilly, Avia, Jesy en Aimee.
(Jena om te vernoemen naar Jennifer)"En nu moeten we nog kiezen," zeg ik. "Maar dat doen we wel met wat eten!" Ik sta langzaam en moeilijk op en loop naar de keuken om wat snacks te pakken.
Ik loop naar de koelkast toe maar net als ik een stap wil zetten voel ik water langs mijn been stromen.
O nee...
"Josh...?"
"Ja?"
"Pak de autosleutels, je wordt vader!"
--- 💕💖🚼🚼💖💕 ---
Heel erg bedankt weer voor het lezen! Ik weet het, dit is niet echt een super hoofdstuk maar ik wist niets anders om het zo te laten eindigen!
Als het goed is, is het jullie wel opgevallen dat ik een nieuwe 'bookcover' heb. Ik vond die andere niet echt super, de titel stond er ook niet op dus ik heb deze gemaakt. Voor de gene die niet ziet wat het is (dat snap ik), het zijn Jennifer en Josh die elkaar een knuffel geven.
Ook heel erg bedankt voor het reageren met namen, ik heb van sommige een naam gebruikt en dan 'ver-engelst', zoals Thom en Fay (Tom en Fee). Ik weet niet precies meer wie ze gereageerd had maar heel erg bedankt!
Ik hoop dat het goed genoeg was want dit was het voor dit hoofdstuk!
xx
(Nog 2 hoofdstukken te gaan!)
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...