Jennifers POV
Ik kijk omlaag, naar de zwangerschapstest in mijn handen. POSITIEF.
ik zucht diep en zak terug op de wc.
"Jennifer?" Elizabeth staat aan de andere kant van de wc deur geduldig op me te wachten. Gelukkig. "Alles oke?"
Ik heb werkelijk geen idee. Hoe moet je je voelen als je er net achtergekomen bent dat je zwanger bent? Blij? Verdrietig? Ik zou het niet weten. Het hangt er vast van af of je t wilt of niet. Van mezelf weet ik het opeens niet zo zeker meer... Wil ik een kindje of niet? Ik heb gezegd dat ik het super graag zou willen, waarom weet ik het nu niet meer? Ik weet het niet.
"Ik weet het niet," antwoord ik op Lizzy haar vraag.
Ik hoor haar zuchten, "het is moeilijk he? Om voor de eerste keer zwanger te zijn..."
Ik kijk op, "hoe weet je... Dat- dat ik..."
"Jennifer, liefje, doe die deur eens open."
Ik open de deur en kom naar buiten met de test. Ik samen met haar op het bankje in de aanhangwagen zitten.
"Ik weet hoe je je voelt, ik voelde me ook zo maar ik weet zeker dat alles goed zal komen. En dat een abortus niet nodig zal zijn want ik weet dat jullie perfecte ouders zullen zijn. Je hoeft je nergens druk over te maken, ik beloof het je."
Ik glimlach, geef haar een knuffel en begin meteen blijdschap te voelen. Ik weet zeker dat Josh en ik goede ouders zullen zijn. Ik voel het gewoon.
---
Als we die avond klaar zijn met schieten van een aantal scenes gaan we met z'n allen (Josh, Elizabeth, Woody, Willow, Sam, Liam en ik) in een kringetje zitten voor de aanhangwagens.
"Wat zullen we gaan doen?" vraag ik.
"Truth or dare!" (Ik wist even niet meer hoe dat in het Nederlands heet dus ik doe het maar zo 😜) schreeuwt Lizzy meteen.
Ik grinnik en kijk haar glimlachend aan. Gelukkig kan ik acteren en lukt het glimlachen onopvallend. Lizzy en ik hebben afgesproken dat we door Truth or dare aan Josh en natuurlijk de rest te 'vertellen' dat ik zwanger ben.
"Ik begin!" rooept Josh. "Jennifer, Truth or dare?"
Ik kijk naar links waar Josh zit, "waarheid...?"
"Waar was je toen we Peeta zijn waarschuwing opnamen?"
Weer komen mijn acteer/lieg kunsten goed van pas want ik ga Josh natuurlijk niet de waarheid vertellen. "Lizzy en ik waren ons script aan het oefenen in haar aanhangwagen," glimlach ik.
"O, oke..."
Ik haat het om tegen Josh te moeten liegen. Maar gelukkig is het voor een goede reden en zal hij er toch over ongeveer 10 minuutjes achterkomen waarvoor het is.
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...