Josh' Pov
Ik loop de set op waar Jennifer staat en aandacht krijgt van iedereen die daar is. Vast en zeker felicitaties.
"Jennifer!" Roep ik en jog naar haar toe.
Geen antwoord.
Ik laat mijn handen om haar buik glijden en Jennifer draait zicht meteen om.
"Kan ik je even lenen?" glimlach ik.
"Altijd," grinnikt ze en ik neem haar mee.
---
"Ik heb even na zitten denken en bedacht me; waar gaan de kinderen wonen?" zeg ik als we samen in mijn aanhangwagen zitten.
"Uh..."
"Ja, je bent nu wel leuk zwanger en zo maar we wonen niet eens samen..."
"Ik- ik... Ik weet het niet?" zegt Jennifer twijfelachtig.
Het liefst zou ik natuurlijk samen gaan wonen met Jennifer. Maar omdat we nu met Mockingjay bezig zijn. Hebben we geen tijd om te verhuizen.
"Josh?" Jennifer knipt haar vingeren voor mijn gezicht.
"Uh ja?"
"Even bij het gesprek blijven," glimlacht ze en geeft me een kusje.
"Nou door die kusjes van jouw blijf ik echt niet bij het gesprek hoor... Dan droom ik helemaal weg over hoe zacht en warm je lippen zijn. Hoe graag ik daar een kusje op druk... En hoe-"
Jennifer drukt snel haar lippen op de mijne.
Ik glimlach, het werkt altijd weer. Altijd weer.
---
Jennifers' POV
Josh helpt mij met het uitrekken van mijn shirt en gaat op zijn beide knieën voor me zitten.
"Hé kindertjes, dit is jullie papa... Jullie moeten nou even rustig gaan slapen want mama is moe en wil graag slapen..." zegt hij. "Ik hou heel veel van jullie... En kan niet wachten tot dat ik jullie kan ontmoeten en in mijn armen kan sluiten..." fluistert hij en drukt heel zachtjes zijn lippen op mijn buik.
Ik glimlach en veeg een traantje uit mijn ogen.
"Hè... niet huilen," zegt Josh zacht en staat op. Hij legt zijn beide handen op mijn buik.
Ik leg mijn hoofd in zijn nek en begin zachtjes te huilen.
"Wat is er, liefje?"
"Ik weet het niet, Josh." snik ik.
"Weet je wat, zodra we tijd hebben gaan we samen wonen, in mijn huis. Jij pakt je spullen en ik ga met de kamer van de kinderen bezig." zegt hij.
Ik haal mijn hoofd uit zijn nek en kijk hem aan met betraande ogen, "echt?"
"Ja, zonder enige twijfel. Maar dan moeten we nu gaan slapen."
Ik druk mijn lippen op de zijne, "ik hou van je."
"Ik ook van jou."
---
En ik van jullie!
😘
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...