-Hoofdstuk 8

642 25 1
                                    

•Jens POV•

Josh en ik stappen in de auto.

"Wat een lieve meisjes waren dat, he?" vraagt Josh als hij zijn gordel omdoet.

Ik glimlach en doe zelf de gordel ook om, "ja."

Josh en ik rijden weer terug naar zijn huis. Ik zucht. Het liefst zou ik deze nacht bij Josh blijven maar omdat het dan zou lijken dat we wat hebben en dat hebben we niet, zou het nogal vreemd zijn. Opeens schiet me wat te binnen.
"Josh, wat wilde je nog vragen op het strand?"

"Ehm..." zegt hij. "Ik weet het niet meer..."

Er valt een stilte. En die stilte blijft hangen tot dat we weer bij Josh zijn huis zijn aangekomen.

"Het was weer super vandaag, vind je ook niet?" vraagt ik als we uitgestapt zijn.

Josh knikt, "O, wacht even! Je tas ligt nog binnen, ik haal hem wel even op," zegt hij met een glimlach en rent zonder pardon naar binnen.

Ik glimlach. En wacht tot Josh terug is.
Na ongeveer vijf minuten komt Josh weer aan lopen.

"Hier," glimlacht hij en geeft me mijn tas.

Ik glimlach terug en geef hem een knuffel, "het was heel gezellig vandaag."

Hij knikt, "vind ik ook."

"Nou... tot de volgende keer dan maar..." zucht ik.

"Tot de volgende keer, Jen."

Ik knik en stap in mijn auto, rijd weg, naar mijn eigen appartement.

•Sorryy voor het MEGAAA korte hoofdstuk :$, maar ik zal snel weer updaten x

I have loved you all the time | JoshiferWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu