Elizabeth's POV
"OKE ALLEMAAL STIL! ZE KOMT ER AAN!" Schreeuw ik door de zaal.
Jennifer is vandaag precies 30 weken zwanger en ik dacht dat het dan een mooie tijd was voor haar babyshower. (Is daar trouwens een Nederlands woord voor? 😁)
Ik heb Jennifer haar moeder en die van Josh uitgenodigd, natuurlijk alle meiden / vrouwen van de mockingjay cast en een aantal vriendinnen van Jennifer. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden, het is tenslotte wel haar babyshower!
Jena doet snel het licht uit en we rennen allemaal door de zaal waar we alles opgezet hebben om ons te verstoppen.
Zodra er een deur open gaat horen we Willow en Jennifer praten.
"Wat is er nou, Willow?" vraagt Jennifer.
"Ja uh.. Het licht doet het niet."
Goedzo, Willow. Denk ik.
"Nee, het is ook logisch als je-" Jennifer klikt het licht knopje aan en we springen allemaal achter onze schuilplek weg.
"Verrassing!"
Jennifers POV
Mijn mond valt open, "wat..."
Babyshower! Lees ik op een groot doek dat aan het plafond hangt.
Ik glimlach. Wat lief!
"Dit hadden jullie echt niet hoeven doen!" glimlach ik en omhels iedereen en geef mijn moeder een kus.
"Tuurlijk wel, tenzij je het echt niet wilt, dan breken we alles weer af hoor," zeg Elizabeth.
Ik kijk haar aan, vol verbazing, "Lizzy!"
Ze lacht.
"Tijd voor de spelletjes!" Roept Jena.
We gaan allemaal aan een lange tafel zitten en iedereen krijgt een briefje in een blauwe kleur met roze letters voor zich behalve ik.
"Dit is voor iedereen behalve Jen. Als het goed is staat op elk briefje; lengtes:
gewichtes:
datum:
tijd:" zegt Jena.Iedereen knikt.
"Mooi. Iedereen gaat nu voor zich zelf in vullen wat je denkt dat het zal worden. Dus als je denkt dat ze op 5 maart geworden zullen worden, dan schrijf je dat op. Zodra de kinderen geboren zijn zullen Elizabeth, Jena, Stef, Willow en ik alle kaartjes nalezen en kijken wie er het meest goed heeft en dan zullen we de winnaar bekent maken!" roept Natalie.
(Ik weet even niet meer of ik Natalie (Cressida) ook bij de andere hoofdstukken op de set genoemd heb maar ze is er wel de hele tijd bij geweest ;D )
Iedereen knikt opnieuw en begint druk te schrijven.
Deze dag word geweldig. Ik voel het!
---
"En de winnaar is... Willow!" roept Elizabeth.
Ik glimlach. We moesten zo veel mogelijk namen uit de namen van Josh en mij zien te vinden, binnen 2 minuten. En dat is nog best een moeilijke opdracht.
"En Jennifer... Vond je het een leuke dag?" vraagt mijn moeder wanneer iedereen mij een knuffel gegeven heeft en mijn vriendinnen weer naar huis gegaan zijn.
"Zeker weten, ik vond het enorm gezellig," zeg ik.
"Dat is mooi."
"Jen!"
Ik kijk om en zie Lizzy, Willow, Natalie, Stef en Jena rennend naar me toe komen.
"Wat is er?" vraag ik.
Jena geeft me een IPad met daarop een zwart scherm. Ik kijk hun vragend aan.
"Zet aan!" giechelen ze.
Ik zet de ipad aan en krijg meteen een bredere glimlach op mijn gezicht als ik Josh zijn gezicht zie met een afspeelknop. Ik druk op de afspeelknop en het filmpje begint af te spelen.
"Hey Jenny! Toen wij vannacht samen in bed lagen was ik aan het nadenken over ons... Ik bedacht me dat we eigenlijk helemaal niets gedaan hebben om jouw zwangerschap te vieren. Of hoe sommige het zeggen: onze zwangerschap! Dus zodra je dit filmpje hebt gezien zou ik je willen verzoeken om naar jouw aanhangwagen te gaan, je op te frissen en je om te kleden in de kleding die Jena en Stef voor je klaar gelegd hebben. K'hou van je."
Het filmpje stopt en Josh glimlacht kort.
Ik kijk op.
"Ga!" Roept iedereen en ik ren zo snel ik kan naar mijn aanhangwagen.
---
Heey! Toen ik dit hoofdstuk schreef besefte ik me dat ik bijna de 30 hoofdstukken heb behaalt en dat ik eigenlijk wel een tweede boek zou willen schrijven!
Dus ik heb besloten om bij de 30 hoofdstukken te stoppen en dan een vervolg te maken ;D
Ik hoop dat iedereen het daar mee eens is. Als er trouwens nou suggesties zijn voor dingen die je graag zou willen lezen, zeg het maar!xx
JE LEEST
I have loved you all the time | Joshifer
Fanfiction[COMPLETED | Joshifer-x-Everlark] Na dat Jennifer Lawrence en haar vriend uitelkaar gegaan zijn, hebben Jen en Josh alleen nog maar oog voor elkaar. Maar wat als Jen er achter komt dat ze Josh stiekem wel heel erg leuk vind? En als Josh eigenlijk li...