BAB 1

52 3 0
                                    

Di Gangnam Street ..

" Ye mak , Sky tahu jaga diri . Mak janganlah risau ye . ''

" Lintas jalan elok-elok . Kamu jangan asyik main handphone kamu je . Tengok kiri kanan kamu . " Bebel mak Sky .

" Ye mak . Tak penat ke asyik pesan benda yang sama je pada Sky ? "

" Mak bukan apa , kamu tu satu-satunya anak perempuan yang mak ada . Kalau ye pun kamu nak pergi dulu dari mak , biarlah mak tengok kamu kahwin dulu . "

" Mak , ape benda lah yang mak merepek nie . Sky belum habis sekolah lagi . Dah lah ye mak , Sky pergi dulu . Sky dah lambat nie . Nanti kita jumpa dekat rumah ye mak . Sky sayang mak . ''

" Baiklah nak . Mak pun sayangkan kamu . " Kata mak Sky .

" Mak nie tak habis-habis pesan benda yang sama je . Bosan aku . " Rungut Sky . " Ish dah lambat sangat nie . Aduh cepatlah hijau . Hah , dah hijau pun . Aduh sape pulak yang call aku nie . Ish mana pulak pergi phone nie ? "

SREEEEEEETTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!! BOOMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!

" < Aduh sakitnya kepala aku . Kenapa pandangan aku kabur nie ? Kenapa badan aku tak boleh bergerak nie . > "

" Cik , cik okay tak ? Cik dengar tak suara saya ? Cik ?

Hello 911 , this is emergency . Someone is in unconsious situation right now at Gangnam Street . Could you please come here as fast as you can ? She's bleeding too much right now !! Cik , cik bangun cik . Cik ! ''

" < Siapa dia nie ? Suara dia .. > " ( Pengsan )

THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )Where stories live. Discover now