Di bilik training yang baru ....
Rap Mon mula bertanya bila melihat mereka berempat memasuk bilik training . " Mana korang pergi nie ? Bukan main lama lagi tunggu korang . Tu Yoongi hyung pun dah tertidur . Tunggu korang lama sangat . Menunding jari kepada Suga yang tertidur di lantai .
Mereka berempat meminta maaf kepada Rap Mon . " Ah mianhe ....... "
Jimin yang melihat Suga tidur , mula mendekati Suga dan mengejutnya . " Yoongi hyung , bangun . "
Terpisat-pisat Suga bangun . Dia mengosok matanya dan bertanya kepada Jimin . " Ohhh . Erm .. Jin hyung dah balik ? "
V yang perasan akan Jin yang tiada sewaktu mereka sampai bertanya kepada Rap Mon mana Jin . " Ah mana Jin hyung , Namjoon hyung ? "
" Jin hyung keluar pergi beli ayam goreng . Sebab tunggu korang lama sangat . Kiteorg lapar tahu tak .. " Jawab Rap Mon sambil melihat telefonnya .
J-Hope memandang Rap Mon dan mula bersuara rasa simpatinya . " Ahh sorry Namjoon ah ~ "
Selepas beberapa minit menunggu Jin , Jin balik dengan membawa dua beg plastik di tangannya .
" Hah dah ade semua ? Haih penat menunggu . Mana korang pergi nie ? " Tanya Jin . Jimin berlari ke Jin untuk mengambil ayam goreng yang baru dibeli Jin .
" Ehe ... mianhe hyung . Ada je kiteorg dalam bangunan nie . " Jawab Jimin sambil menyengih pada Jin .
J-Hope , V dan Jungkook meminta maaf pada Jin . " Mianhe Jin hyunggggggg ...... "
Mereka semua menikmati ayam goreng sambil bergurau senda . Selepas makan , kesemua ahli BTS meneruskan aktiviti harian mereka dengan practice dance baru untuk WINGS TOUR yang bakal berlangsung tak lama lagi . Selepas habis latihan V memanggil Jimin .
" Jimin ah .. lepas nie kita ade practice lagi tak ? " V bertanya kepada Jimin sambil tangannya sibuk mengelap peluhnya dan menghulur tuala baru kepada Jimin .
" Gomawo . Tak tahu , bergantung pada Hoseok hyung . Kenapa ? " Pandang Jimin pada V .
V menyandar badannya pada dinding . " Aku nak pergi check Sky lah sama ada dia dah sedar belum . " Jawab V berbisik .
Jimin teringatkan akan Sky bila V menyebut namanya . " Ha'ah lah Sky ! Jap " Jimin memerhati ahli-ahli lain . Tiba-tiba dia perasan yang Rap Mon tiada . " Yah Taehyung ah , mana Namjoon hyung ? " Tanya Jimin pada V .
Jin yang dari tadi berdiri di sebelah mereka mula bersuara bila dengar Jimin menyebut nama Namjoon terus bersuara . " Ohhh Namjoon pergi ambil barang dekat bilik lama training . "
J-Hope , Jimin , V dan Jungkook terkejut dengar jawapan Jin . Walaupun J-Hope dan Jungkook jauh kedudukannya dari Jin boleh dengar apa yang Jin katakan tadi . Mereka berempat jerit serentak dan memandang Jin . " APA !!!!!!!!!!!!!!!! "
Jin dan Suga terkejut dengan jeritan mereka mula bertanya dengan muka pelik . " Kenapa dengan korang ? "
" Errr takde pape hyung .. " Jawab mereka berempat .
" Habis lah .... " Jimin memandang V .
YOU ARE READING
THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )
FantasyMengisahkan tentang seorang gadis yang tidak tahu akan dirinya belum mati menjelma sebagai hantu dan bertemu dengan kesemua ahli BTS . Mampukah dia mengetahui kebenaran itu sebelum terlambat ? HIGHEST RANK [ #131 in Fantasy at 17/11/11 ]