BAB 16

17 2 0
                                    

Di dalam bangunan B.H. Jin mundar-mandir menunggu Jungkook yang disuruhnya untuk mencari Rap Mon .

" Mana Namjoon dan Jungkook nie . Haishh ... " Dengus Jin .

Rap Mon dan Jungkook muncul selepas Jin menyebut nama mereka berdua . " Hyung , maaf lambat . "

" Hah ! Baru nak suruh Hoseok cari korang berdua . " Marah Jin .

Rap Mon tergelak kecil sambil menampakkan lesung pipitnya .

" Ehehehehe nie dah sampai . Ada ape hyung .. " Tanya Rap Mon pada Jin .

Jin memanggil semua member . " Okay semua berkumpul . Hyung nak bincang sesuatu . "

BTS duduk menghadap Jin .

" Memandangkan kita semua dah bertungkus lumus practice untuk WINGS TOUR kita , kita semua akan berehat selama seminggu . Apa kata kamu semua ? "

BTS rasa teruja mendengar berita dari Jin . " Wahhhhhh serious hyung ... "

" Jom kita pergi bercuti ... " Saran J-Hope .

Rap Mon membalas saranan J-Hope . " Ahhhhh tak rasa nak bercuti .. "

" Kita nak buat apa selama seminggu nie ?? Yang lain idea ? Yoongi ? " Tanya Jin pada Suga .

" Ermmm saya pun tak rasa nak bercuti . Kita berehat sahaja di dorm . " Jawab Suga .

Jimin cuab memujuk Suga . " Eyyyyyy Yoongi hyung .. Tak best lah macam nie .. "

" Okay macam nie kita buat hal masing-masing masa cuti seminggu nie . Tapi malam nie kita buat party sikit . Boleh ? Setuju semua ? " Jin mengutarakan ideanya .

BTS malas hendak memikirkan lagi . Mereka bersetuju dengan idea Jin . " Ermmmmm boleh lah setuju . "

Jin perasan yan V diam dari tadi masa mereka kecoh mengutarakan idea masing-masing . Dia bertanya kepada V .

THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )Where stories live. Discover now