BAB 25

9 1 0
                                    

Selepas habis practice , kesemua mereka pergi ke bilik lama training untuk melihat keadaan Sky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Selepas habis practice , kesemua mereka pergi ke bilik lama training untuk melihat keadaan Sky .. Mereka merapati Sky dengan berhati-hati ..

Rap Mon mengejut Sky yang sedang tidur nyenyak . " Sky . Sky . "

Suga meletakkan tangannya ke dahi Sky dan merasa badannya . " Panas lagi badan dia .. Panas sangat nie . "

" Hyung kita kena bawak dia pergi ke hospital hyung . " Kata Jungkook dengan muka cemas pada Suga .

" Kita bawak dia pergi ke hospital . Jin hyung tolong bagitahu Sejin manager kita nak pergi hospital . " Kata Rap Mon pada Jin .

" Ahhh okay . " Jin dengan segera menelefon Sejin manager sementara member lain mengemas barang Sky . " Hello , Hyung nim kami nak pergi hospital . Boleh tolong bawakan ? "

" Hospital ? Kenapa ? Siapa sakit ? V ke ? " Tanya Sejin manager cemas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Hospital ? Kenapa ? Siapa sakit ? V ke ? " Tanya Sejin manager cemas .

" Ah bukan . Hyung nim tolong bawak kereta ke sini dengan cepat ye . Kami ada di B.H. "

" Ahhh baiklah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Ahhh baiklah . Tunggu di dalam . Cuaca di luar sangat sejuk . Dah sampai saya telefon . " Sejin mematikan telefonnya dan segera keluar mengambil BTS .

Sementara menunggu manager mereka sampai Rap Mon mengejut Sky yang sedang tidur .

" Sky ah , bangun Sky . Kita pergi ke hospital . "

Sky membuka matanya setelah berkali Rap Mon mengejutnya . Dia berasa pelik kerana Rap Mon menyebut hospital . " Hospital ? Buat apa ? "

" Badan awak terlampau panas Sky . Kita pergi hospital ye . " Jimin yang berdiri di sebelah Rap Mon menawab soalan Sky .

" Saya cuma perlu berehat je . Nanti okay lah tu . " Jawab Sky .

" Muka awak pucat sangat Sky . Kami risau nanti awak makin teruk . " V cuba memujuk lagi.

Sky bangun dari baringnya . " Ahh baiklah . "

" Ahh takpe Jungkook bawa awak ke kereta . " Jin memegang tangan Sky sebelum sempat Sky berdiri . Dia menolong Sky memakai baju sejuknya .

J-Hope datang dengan segelas air di tangan . Dia memberi Sky air sementara Jimin memakaikan Sky snowcap . " Awak minum air nie dulu . "

Sky mengambil air yang dihulurkan kepadanya . Dia memandang Jimin dengan mata besarnya . Dia berassa terharu dengan layanan mereka kepadanya tak ubah seperti layanan seorang abang kepada adiknya . " Terima kasih J-Hope oppa , terima kasih Jimin ah . "

" Pakai mafela nie supaya awak rasa panas sikit . Cuaca dekat luar sejuk . " V memakaikan Sky mafela .

Selepas mereka semua bersiap-siap memakai baju sejuk telefon in berbunyi menandakan Sejin manager sudah sampai . Dia menjawab panggilan dan segera mematikannya .

" Hyung nim dah sampai . Mari kita pergi . Jungkook ah bawa Sky . Suga awak beritahu Hyun Ji kita pergi ke hospital . "

Sejin berasa pelik dengan gadis yang dibawa oleh Jungkook . " Siapa nie ? Trainee baru ke ? Dia injured ke ? "

" Ahh hyung nim . Nie kawan kami . Kita kena bawa dia ke hospital secepat mungkin .. " Jawab Rap Mon .

" Ahhhhh hyung nim , kereta nie kecil mana muat . Aigoo .. " Jerit Jin .

" Kamu tak cakap nak bawak kawan . Mana sempat nak tukar kereta . " Sejin manager menjawab sambil membantu Jungkook membawa masuk Sky .

" Yahhhh tunggu !!!!!! " Jerit Suga dari dalam .

" Ahh takpe . Saya , Yoongi hyung dengan Hoseok hyung naik cab . Yang lain naik kereta . " Kata Jimin pada Sejin manager .

" Ahh baiklah . Pakai duit nie dulu . " Sejin menghulur duit pada Jimin .

" Takpe hyung nim .. Yoongi hyung ada . "

" Hyung ?! " Suga memandang Jimin dengan muka terkejutnya .

Jimin pantas melarikan matanya dari bertentang dengan Suga sebelum Suga memakinya . Dia mencari Jin yang sudah massuk dalam perut kereta . " Jin hyung kita nak pergi hospital mana ? "

Belum sempat Jin menjawab , V terlebih dahulu berkata pada Jimin . " Kita pergi hospital yang dulu dia pernah warded . "

" Eh V , kamu tahu dekat mana dia pernah warded ? " Tanya Sejin manager dengan muka pelik .


" Ahhhhh hyung !!!!!!! PPALI !!!!!! " Rap Mon dan J-Hope menjerit dari dalam kereta .

Sejin yang terkejut dengan jeritan mereka segera menutup pintu kereta . " Ahhh baiklah .."

THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )Where stories live. Discover now