Selepas 3 hari Sky di hospital , akhirnya Sky di benarkan pulang . BTS begitu ceria bila Sky dibenarkan balik . Sesudah je habis fan meeting mereka di Jepun , mereka bergegas pulang untuk bertemu Sky di rumah .
Di rumah Sky ...
" Sky , kamu dah bangun sayang ? Jerit eomma Sky dari bawah .
" Dah eomma . " Sky turun ke bawah selepas dia selesai mengikat rambutnya . " Ermm sedapnya bau . Eomma masak apa ? "
" Eomma masak lauk kesukaan kan . " Eomma Sky memandang muka Sky yang agak pucat . " Kamu tak sihat ke sayang ? Pucat muka kamu . Kamu demam lagi ke ? " Eomma Sky memegang dahi Sky .
" Taklah eomma . Sky sihat lah . "
" Baguslah kalau kamu sihat . Kamu happy semacam je nie kenapa ? Ada apa-apa ke ? "
" Ermmmm dia orang dah balik dari Jepun eomma . Sky menjawab soalan eommanya sambil tersenyum .
" Sape ? Rain ?? "
Eommaaaaaa .. Rain tu sorang je . Kan saya cakap " diaorang " . Diaorang tu maksud dia ramai eomma . Dan kenapa tetiba eomma sebut nama Rain ? Macam takde orang lain . Nanti orang ingat saya dengan Rain tu lesbian pulak . "
" Manalah eomma tahu . Eomma main sebut je . Hah sape ? Abangtan kamu ke ?? "
" Ntck !! " Sky mengenyit matanya sampil petik jarinya . " Bingo ! "
" Patutlah happy semacam . Diaorang nak datang sini ke ? "
" Aha ! Kejap lagi diaorang sampai . "
Selepas beberapa minit menunggu , akhirnya BTS sampai di rumah Sky . Mereka begitu ceria dan tidak sabar untuk berjumpa dengan Sky .
" Annyeonghaseyo ..... " BTS berlari ke arah Sky , dan memeluk Sky selepas beberapa hari tidak berjumpa . Memandangkan selepas hari Sky di masukkan ke hospital , besoknya mereka terbang ke Jepun untuk fanmeeting mereka dan tidk sempat menunggu sehingga Sky keluar dari hospital .
" Annyeonghaseyo ... Wahhh rindunya .. " Sky membalas pelukan mereka .
" Yah Sky awak tak sihat ke ? Muka pucat nie kenapa ? " Tanya J-Hope yang perasan muka pucat Sky .
" Sky kenapa awak semakin tinggi ? " Tanya Jungkook sambil memegang kepala Sky .
Rap Mon memegang pipi Sky . " Yah Sky !!!!!! Kenapa pipi awak cengkung ?? "
" Sky ??? Kenapa awak kurus sangat nie ?? " Soal Jin dengan suara besarnya .
Jimin tersenyum memandang Sky . Dia hanya mampu mengusap kepala Sky sebab Sky diasakk dengan pelbagai soalan .
YOU ARE READING
THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )
FantasyMengisahkan tentang seorang gadis yang tidak tahu akan dirinya belum mati menjelma sebagai hantu dan bertemu dengan kesemua ahli BTS . Mampukah dia mengetahui kebenaran itu sebelum terlambat ? HIGHEST RANK [ #131 in Fantasy at 17/11/11 ]