BAB 7

24 2 0
                                    

V terdiam dan tak mampu berkata apa .

Mana mungkin dia cerita pada Jimin sedangkan perjanjian yang telah dibuat olehnya bakal meragut karier mereka semua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mana mungkin dia cerita pada Jimin sedangkan perjanjian yang telah dibuat olehnya bakal meragut karier mereka semua . V teringat akan insiden yang terjadi tahun lepas .

" Saya tak faham kenapa mesti jadi macam nie . Saya tak nak !! " V keluar dari kedai coffee .

" TAEHYUNG AH !!!!!! " Sejin Manager menjerit nama V dan berlari mengejar V . " Taehyung ah nanti dulu . Dengar apa yang saya nak katakan . Jangan lari Taehyung ah .. Nanti kamu sakit . Kamu belum baik betul lagi . Taehyung ah , baju kamu !!!!!!! " Pujuk Sejin Manager .

" Saya tak nak dengar apa-apa lagi dari hyung nim ! Saya tak nak pergi ! TAK NAK !!!!! " Jerit V lagi .

V dan Sky bertembung dan bahu mereka berlaga sesama sendiri . " ADUH !!!! "

" Ops , sorry . Saya tak sengaja . I'm so sorry . Awak okay ? " Sky meminta maaf . " < Erm macam kenal . > " Kata Sky dalam hati .

V mengaduh selepas mereka berlaga . " Aduhhh .. Ah takpe-takpe . Saya okay . " V berlalu pergi meninggalkan Sky .

" Taehyung ah !! Eodiya !! Yah Taehyung ah , jamkkanman !! " Sejin Manager berselisih dengan Sky .

" Taehyung ? Aku macam pernah dengar nama tu ? Arghhhh lupakanlah drama tu . Aduhhhh sakit bahu aku . " Sky melihat jam di tangannya . " Eomeo !! I'm late !!!! Matilah aku . Rain mesti dah tunggu lama . " Tiba-tiba telefonnya berbunyi . ~ AMUGEOTDO SAENGGAKHAJI MA NEON AMU MALDO KKEONAJIDO MA EH OH OH GEUNYANG NAEGE USEOJWO YEAH ~ " Hello , ye mak . Alah tertinggal ke ? Tak sempat nak patah balik mak . Sky dah lambat sangat nie . Mesti pagar dah tutup . " Sky buat-buat menangis . " Mak lah tak kejutkan Sky tadi . Huwaghhhhhh ..... " Aju Sky lagi .

" Eh kenapa mak pulak . Kamu yang kunci jam tapi tak bangun . Alarm lagu ABANGTAN kamu pun kamu tak bangun ape tah lagi suara mak yang jerit-jerit kejut kamu suruh bangun . " Jawab mak Sky .

" Alah mak nie janganlah salahkan bunyi alarm saya . Ish mak nie .... " Sky mendengus .

" Yah Taehyung ah .. Awak pergi mana . Penat saya kejar awak . Nie baju awak . " Kata Sejin Manager yang tercungap-cungap sambil menghulur baju sejuk kepada V .

V memandang Sejin Manager dan berkata . " Saya tak nak pergi hyung nim .. Tak nak . Tempat tu jauh .. Saya tak nak berjauhan dari member lain . Tak nak . " Rayu V .

Sejin Manager memujuk V . " Siapa halau awak ? Awak cuma pergi sana untuk rawatan je . Tak lama pun . 1 tahun je . Lepas tu awak boleh balik ke sini dan boleh menari macam biasa . Pujuk Sejin Manager . " Takkan awak nak menari dalam keadaan macam tu ? Nanti kesian Hoseok ajar kamu tapi kamu tak boleh nak menari dengan betul . " Terang Sejin Manager . "Kamu tak kesian ke tengok A.R.M.Y yang akan tengok keadaan kamu macam nie ? " Tambah Sejin Manager .

THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE pt : 1 SKY ( KIM TAEHYUNG )Where stories live. Discover now