JEDNA

739 21 0
                                    

,,Můj bože to bylo skvělé"zakryla jsem se ještě více dekou.

,,Ty jsi skvělá"usmál se.

,,Nech si to na jinou cukrouši."bouchla jsem ho do ramene.

,,To mi připomíná,že tu za půl hodiny bude Nikol asi....no...bys..."

,,Ty mě vyhazuješ?"to si ze mě dělá srandu.
Trochu přikývl a já propadla v huronský smích.

,,Fajn máš štěstí, že já přišla za tebou Dave" rychle jsem se ustrojila a na rozloučenou jsme se ještě políbili.

V okamžiku co jsem zavřela dveře mi začal zvonit telefon.

N-Mami?

M-No kde seš? Tvůj táta za chvíli chytne infarkt. Ať seš do pěti minut tady přece tahle akce měla být rodinná Naomi.

N- už tam jedu pá.

Rychle jsem to típla nechci poslouchat máminy řeči o tom jaká by jsme měla být rodina. Zastavila jsem si taxi a spěšně nadiktovala adresu.
Myslím,že je čas abych se vám představila. Jsem Naomi Smith. Je mi 18 a jsem zasrane bohatá. Mám dlouhé hnědé vlasy a modré oči divné co? Mám staršího bratra Bena je mu 22. Má blonďaté vlasy a úžasné šedé oči. Moje mamka je Ester a táta Mike.
Před třemi lety se stala nehoda a do teď jsem se z ní nevzpamatovala.

To je asi vše z mého "zajímavého" života. Né počkat nejdůležitější je že jsem rebel! A k tomu se vztahují všechna má tetování,která nejsou nějak výrazná jen se na ně váže můj život a piercing.

,,Jsme tu. Dělá to 15 dolarů."

Zaplatila jsem a zadním vchodem spěchala do svého pokoje.
Tahle "rodinná"akce byla uspořádána kvůli tomu,aby moji rodiče byli ještě více populární. Rychle jsem se převlékla a spěchala dolů.

Všichni byli na zahradě buď v bazénu,nebo jen tak postávali a popíjeli to co jim přišlo pod ruku.

,,Zlato tady jsi."zajásala máma.

,,Mami neříkej mi tak víš ,že to nemám ráda."postěžovala jsem si a hnusně se podívala.

Přikývla a už mě vláčela k nějakému houfu lidí. Co jsem zjistila byli to lidé,kteří jezdí na měsíční tábory. Tím pádem byli vedoucími.
Chtěla jsem se nenápadně vypařit,jenže to bych nemohla zaslechnout to co jsem zaslechla.

,,Děláte si ze mě prdel?!"zvýšila jsem hlas,neboť jsem byla naštvaná.

,,Naomi zklidni se! A ano na ten tábor pojedeš ať se ti to líbí nebo ne."dořekl táta a já se hned otočila a vydala se do svého pokoje. Co si jako myslí? Takhle mě šoupnout někam na měsíc.

Teď asi čekáte,že zavolám nějaké své kamarádce,ale ne. Já žádné kamarádky ani kamarády nemám.
Třísknu dveřmi a lehnu si do postele.
To je opravdu úžasný začátek prázdnin. Pomyslela jsem si.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat