DVACET SEDM- 2 část

182 3 0
                                    

Vstoupili jsme na pozemek Chrisovích rodičů a já se rozhlédla na ten luxus kolem mě.

,,No je to tu trochu přehnané."zašeptal mi do ucha a přitáhl si mě blíže k sobě ,když zahlédl nějaké kluky co šli přímo k nám.

,, Christiane,chlape, jakou kočku sis sem přivezl."usmál se na mě kluk s čokoládovými oči.
,,Marco tohle je Naomi."

Usmála jsem se a přitiskla se více na Chrise.

,,Zlato tohle je Marco, Edward a Leonardo."ukázal postupně na všechny kluky.
,, Musíme za mámou mějte se vy alkoholici."zasmál se na ně a táhl mě k domu.

Vstoupili jsme do prostorného obýváku,kde jsem mohla oči nechat.

,,Mami ahoj."objal se s jeho mámou.
,,Ahoj zlatíčko."řekla mu a políbila ho na tvář.

,,A tohle musí být ta dívka,o které neustále mluvíš."červenala jsem se.

,,Moc mě těší jsem-" byla jsem přerušena jejím smíchem.
,, Nezajímá mě,jak se jmenuješ a ani nic jiného kolem tvé osoby. Nejsi tu vítána."zamračila se na mě a já strnula.

,,O tomhle jsme se už bavili. Řekl jsem ti to dost jasně  mami. Naomi ti nic neudělala."zamračil se na ni,chytl mě za ruku a táhl mě někam po schodech nahoru.

Vůbec se mi tu nechtělo zůstávat. Sama jeho matka říkala,že tu nejsem vítána. Udělalo se mi najednou zle a potřebovala jsem rychle na záchod.

,,Chrisi potřebuju na záchod. Hned!"vykřikla jsem když jsem měla na mále.

Otevřel mi dveře a já je rychle zavřela a zamkla. Netrvalo dlouho a já se skláněla nad toaletní mísou a zvracela svůj oběd. To neustále bouchání na dveře ze strany Chrise mi vůbec nepomáhalo.

,,Naomi otevři!"zavrčel.

Vyplachla jsem si pusu trochu poupravila a i když jsem to nechtěla přiznat byla jsem celá bílá. Otevřela jsem dveře a tam na mě čekal rozhněvaný Chris.

,,Mohla jsi mě pustit."zavrčel vztekle.

,,Když myslíš."prohodila jsem potichu, nejspíše to slyšel.

,, Pojď."chytl mě za ruku a táhl k nějakým dveřím,do kterých jsme vešli a on zamkl.

,,Je mi to líto,to co ti řekla matka.."
Podíval se na mě smutně a přejel mi dlaní přes tvář.
,, Nemusí. Jsem zvyklá,že mě každý hnedka nemiluje."ušklíbla jsem se.

Přitáhl si mě na sebe vzal mé tváře do svých dlaní a procítěně mě políbil.

,, Zůstaneme tady?"zašeptala jsem mezi polibky.
Nečekala jsem dlouho a už mi rozepínal zip na mých šatech.

...

Ležela jsem na jeho hrudi a jezdila bříšky prstů po jeho buchtickach.

Rychle jsem vyběhla zpátky do koupelny a skončila jako poprvé.
Neměla jsem si dávat to kafe. Fuj.

Nemám ráda kafe.

Vrátila jsem se a lehla si zpátky do postele.

,,Je ti zle?"

,,Ne už je to v pořádku."

,, Opravdu nechceš jet domů?"

,,Ne,přece bys nepomeskal svatbu své sestry."usmála jsem se a jemně ho políbila.

,,Fajn tak se zvedej, protože máti nás za chvíli bude hledat."usmál se a podal mi šaty.

Zbytek večera jsem poznávala nové lidi, mimochodem sestra Chrise Beka je velmi milá a její manžel Samuel to je kus chlapa, Chrisův otec byl na mě velmi příjemný, Chris se od mě ani nehnul a já s ním protančila snad celý večer. Tedy až na ty tance,kdy jsem tancovala s jeho bratranci nebo jinými příbuznými.

Šli jsme spát okolo třetí ráno,stejně jsme v posteli kecali ještě do půl pátý .


Ahoj po hoooodne říkám hoooodne dlouhé době je tu opět kapitola!🤗😂

Omlouvám se,ale je škola,známky a není čas ani inspirace.

Ale nechci se vymlouvat tak vám říkám (píšu),že kapitoly budu vydávat jak se mi bude chtít psát.

Mějte se krásně P.L.D.


SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat