ŠEST-Věnování

334 11 0
                                    

Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat ElikaTop .❤❤❤

Když jsem se vrátila zpátky na chatku nikdo tu nebyl. Ani jsem si neuvědomila že jsem zadržovala dech. Taky bys nemusela kdyby ses nenechala políbit. Mluvilo na mě mé svědomí.
Chtěla jsem si odpočinout,jenže zrovna začala hrát nějaká písnička,aby jsme se šli seřadit.
Pomalým krokem jsem se vydala k ostatním puberťákům,kteří taky nebyli rádi,že se musí zvedat.

"Hej Believe (Belív) pojď k nám."zakřičel na mě Louis. Od kdy si dáváme přezdívky? A proč zrovna tahle?

"Co potřebuješ Louisi?"zvědavost mi nedala.
On se zakřenil a řekl:
"Dneska večer se bude hrát flaška u vás na pokoji řekl ti to Christian?" Jak by mohl? Byl zaneprázdněn něčím-

"Měl jsem na práci něco lepšího."řekl kluk,který mě ani ne před půl hodinou úplně zamotal hlavu.

"A co bylo zajímavější než Naomi?"zeptal se Toby s posklebkem.

Christian se chtěl už zmínit o tom incidentu jenže já mu rychle dala ruku na pusu.

"Prostě spal teda nespal on chrápal."s úsměvem jsem řekla.

"Tak proto ti trvalo takovou dobu otevřít."myslela jsem si že to nezbaští.

"Jo jasně."řekla jsem rozpačitě.

Na louce:

"Takže poslouchejte......Na louce vytvoříme družstva a uvnitř těchto družstev dvojice. Každé dvojici svážeme vnitřní nohy k sobě šátkem. Na znamení vyskáče první dvojice z družstva, obskáče mety před sebou a vrací se zpět do družstva, kde dá znamení druhé dvojici v družstvu atd. Zvítězí to družstvo, které se dříve vystřídá. Je vám to všem jasné?"zeptal se Pedro po vysvětlení hry. Všichni přikývli.

Nakonec jsem skončila s Louisem, Tobym a Magdou. Já byla svázaná s Louisem a Magda s Tobym byli spolu.
Pochopitelně. Ach to moje svědomí.

"Fajn začneme...... připravit...... pozor..... teď!"zakřičel Christian a já s Louisem jsme se rychle vydali kupředu. Vrátili jsme se bez nějaké nehody či co. Takže hned za námi vystartovali Magda s Tobym. Ty jednou zakopli,ale naštěstí se nic nestalo.
"Fajn Believe jdeme na to."zasmál se Louis a vyrazil. Škoda Louisi,ale já to nečekala a okamžitě ho stáhla sebou na zem. Skončili jsme tak,že já byla pod Louisem a hned jsem se smála protože když se snažil ze mě slézt omylem mi sáhl na prsa a stejně se svalil zpátky na mě.

"Myslím,že to stačilo všichni nepotřebují vidět jak si to tu rozdáváte."řekl hnusně Christian.

"Ale Chrisík se nám urazil,že tu nemůže být místo mě?"smál se Louis.
Pokusili jsme se znovu vstát a to se povedlo protože už se dohrálo skončili jsme jako poslední a tak nás Louis odvázal.

"O nic jsem nepřišel. Měl jsem lepší zážitek."řekl a zářivě se na mě usmál.

"Co jaký? Believe?"Louis se na mě nechápavě koukal.

"Vymýšlí si to je celé."odpověděla jsem a nechala to být.

Na chatce:
"Copak,že jsi tak skromná?"posmíval se mi Christian.

"Copak,že jsi tak otravný?"oplatila jsem mu to.

"Ale no tak kotě líbilo se ti to."usmál se.

"Leda ve snu brouku."poslala jsem mu vzdušnou pusu.

"Neříkej dvakrát."tím nás krátký a "zajímavý" rozhovor skončil.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat