Pohled Chrise:
Koukal jsem na ni,jak roztomile vypadá,když spí. Její malé pootevřené rty a spokojená tvář. Poslední dobou mě tahle holka zmátla jako nikdo jiný.
Už jsem k ní necítil zášť nebo zlost bylo to něco co nedokážu pojmenovat.Potichu jsem se oblékl a šel ven před chatku.
"Nazdárek Chrisíku."zašklebil se na mě Denis.
"Jdi do prdele."hnusně jsem odvětil a vydal jsem se do lesa.
"Mám spíše zamířeno za Naomi,ale vyřídím ji,že jsi ji pozdravoval!"křikl na mě ještě,ale to já už byl skoro v lese.
Přece tam nepůjdu nezáleží mi na tom.
Sám tomu nevěříš.
Proč musím mít svědomí?..............
"Christiane! Počkej na mě!"křičela na mě Tereza.
Šel jsem dál a dělal,že ji neslyším.
Jenže mi někdo poklepal na rameno.
"Vím,že jsi mě slyšel.""Co chceš?"víc hnusně jsem to říct nedokázal.
"Tebe."chytla mě za tričko a vrhla se na mé rty. Hned jsem ji odstrčil.
"Krávo! Už to nikdy nedělej!"zakřičel jsem na ni a vydal se do chatky.
"Ještě budeš prosit,aby sis se mnou mohl zašukat!"zapískala a nakvašeně odešla.
.........................
Pohled Naomi:
Jak mi to mohl udělat? Co to tu plácáš vždyť spolu ani nechodíte. ale choval se ke mě tak jinak. Utřu kapičku, který jsem si všimla teprve teď a vídám se do jídelny."Naomi dnes bude noční koupání!"vypískla nadšeně Magda.
Musela jsem se usmát, byla tak živá a plná překvapení. V ní jsem viděla svého zatím nejvíce blízkého člověka za tak dlouhou dobu.
Posadila jsem se a dala se do jídla. Chutnalo mi to,i když jsem nevěděla co to vlastně je."Nam jsi mimo zlato."drkla do mě Magda.
"Jen jsem se zamyslela. Půjdem se převléct?"chtěla jsem změnit téma.
Přikývla a tak jsme se vydali každá do své chatky. Teprve pak jsem si uvědomila co jsem to udělala za chybu. Pomalu jsem otevřela dveře a vešla.
Ležel na posteli a hrál něco na mobilu.
Nechtěla jsem s ním už nic mít a nejhorší věc byla,že na mě vůbec promluvil "ahoj ,kde jsi byla celý den?""S holkama."jednoduchá odpověď.
"Jdeš tam taky?"otravoval,zjevně mu nedošlo že nemám náladu se s ním bavit.
"Jo."
"Stalo se něco?"
"Né."
"Znáš taky více slovné odpověďi?"
"Neotravuj mě!"chtěl více slovné odpověďi má je mít.
"Páni tebe naučili mluvit."
"Polib mi prdel."
"Zůstaneme u jedno slovní odpovědi."
"Fajn"
"....."
......,...................."Tohle má být legrace?"zamračeně jsem se na ně dívala.
"Pojď už, uvidíš ,že to legrace bude."
"Ach Magdi měla by ses naučit přesvědčovat."
"Fajn tři,dva,jedna.. teď!"skočila jsem tam.
"Ledové."začali jsme se smát."Louisi pojď sem!"zamávala jsem,aby mě vůbec viděl.
"ahoj co potřebuješ?"
"Magda."stačilo jediné slovo na to,aby pochopil. Pomalu za ní šel a když ji chtěl vylekat Magda se otočila a vylekala jeho.
"Ty kurvo! Nesahej na něj je ti to jasný! Je jen můj tak mu dej pokoj!"řekla Tereza.
"Hm."jedno slovní odpovědi jak krásné je to.
"Děláš si ze mě prdel? Chováš se jako kurva a nemáš ani na to,aby jsi něco řekla.......došla ti slova co?"posmívala se.
"Hm."opravdu zuřila,byla červená jak rajče a šlo to vidět i když byla tma.
Zrovna kolem plaval Denis. Šla jsem k němu chytla ho za krk a políbila ho.
Na to,že byl nepřítel líbal báječně,ale bohužel na Christiana stále neměl.
Odtrhla jsem se a první mi do očí udeřil Christian.Máš to ty kreténe!
A ty krávo s umělými kozami.Skoro všichni na mě koukali jak na zjevení a já pospíchala rychle do chatky.
Už abych byla doma. Zasraný tábor!Ahoj sorry lidi,ale neměla jsem náladu psát a musela jsem si opravovat známky takže jsem ani nestíhala (určitě mě všichni chápete 😂😂). Budu ráda,když mi napíšete comment 😘❤ jestli se vám to líbilo nebo ne. Děkuju vaše Pretty-little-dwarf.
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance