DVACET JEDNA

211 8 0
                                    

Otočil se a zamkl dveře pak se podíval na mě a pomalu mě tlačil do zadu na postel. Vyděšeně jsem se na něho koukla.

"Se mnou se nemusíš bát. Já ti neublížím."řekl a rty přiložil na mé.
Opatrně mě položil na postel a následně se objevil na demnou.
Chytil mé ruce a dál je nad moji hlavu.
Věnoval mi letmou pusu a pak se přemístil na můj krk.
Potlačovaně jsem vzdechla a prohla se vstříc mu.

Malými přesto důkladnými polibky šel směrem dolů. Sundal mi triko a podprsenku. Hned jsem se zakryla svými rukami,jenže on je vzal do svých propletl si se mnou ruce a položil mě na záda s rukama nad hlavou,ale stále propojené.

Chvíli si hrál s mými prsy a pak jsem mu sundala tričko a kalhoty. On udělal to samé mě.

"Jsi překrásná."zašeptal mi u rtů a spojil je v jedny.

Pomalu mi sundal kalhotky a sobě boxerky. Jeho chlouba byla obrovská.

"Můžu?"
"Ty vždycky."

Hned do mě vnikl a mě připadalo jako by to bylo poprvé.  Začal přirážet a pomalu nad sebou ztrácel kontrolu.

Když jsem se pomalu blížila k vrcholu zrychlil ještě více a společně jsme si užili ten nepopsatelný okamžik.

Unaveně si na mě lehl celou vahou a mě bylo příjemné,že ho můžu mít takhle blízko.
Když jsem si myslela,že usnul zvedl hlavu a líně se usmál.

"Bylo to úžasný."
"Jo to bylo."usmála jsem se a zajela mu rukou do rozcuchaných vlasů.

"Doufám,že toho nelituješ?"
"Ne, myslím si,že ne."usmála jsem se na něho jako idiot a pak vyhrkla.

"Miluju tě."hned na to jsem ztuhla a čekala co udělá.

Přiblížil se ke mě ještě trochu víc a políbil mě.
"Já tebe taky." Celá šťastná jsem se rozesmála.

Ahoj promiňte,ale nemám nápady takže to je jen krátká trochu trapná kapitola.

Pretty-little-dwarf

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat