TŘI

414 13 0
                                    

,, Naomi vstávej za hodinu odjíždíme a ty budeš ten nejdůležitější pasažér."informovala matka a stáhla ze mě peřinu.

Proč? Co jsem ti bože udělala?
Nevrle jsem vstala a došla do koupelny udělat raní hygienu.
Vlasy jsem nechala volně a dala si jenom trochu řasenky. Na sebe jsem vzala černý skinny džíny a šedý úplný crop-top. Vzala jsem si batoh do toho dala mobil sluchátka peněženku a nabíječku. Všechny věci sebou jsem měla dávno v autě a už se čekalo jen na mě.

,,Naomi pohni všichni nejsou zvědavý jak přijedeme pozdě."křikl otec ve snaze mě popohnat. Nepomohlo to.
Pomalu jsem si nazula tenisky a koukla do zrcadla. Hned mi bylo hůř. Nebyl by na mě pyšný ani ona ne.

Zahnala jsem slzy a nasedla do auta.
Za patnáct minut jsme byli na náměstí kde všichni čekali až odjedeme.

,, Broučku hlavně nedělej ostudu ano a buď hodná."upozornila mě mamka a já na ni znechuceně koukala.

,,Děláš jak kdybych byla pětileté dítě."přitočila jsem oči a pomalu se vydala k autobusu.

,,Nami hlavně ať nikoho nevykastrujes!"křikl na mě Ben a já se usmála.

Když jsem přicházela blíže k autobusu viděla jsem plno puberťáků. Zahlédla jsem také vedoucí co včera byli u nás na "akci".
Dala jsem řidiči svůj kufr a doklady vedoucímu jménem David. Pak jsem se konečně dostala do autobusu a šla si sednout dozadu jako vždycky.

Dala jsem si do uší sluchátka a přestala vnímat realitu až do doby kdy mi někdo poklepal na rameno.

,,Ahoj já jsem Magda a ty?" Blondýnka se zelenými oči a hravým úsměvem natáhla ruku před sebe a čekala až udělám totéž.
,,Ahoj Naomi."rychle jsem si sní potřásla a zase poslouchala songy.

,, Myslím,že tohle je moje místo zlato."řekl hravě a já na něho nechápavě koukala.

,,To mě mrzí.......už ne."opět jsem si dala do uší sluchátka a myslela že už mě nechají všichni na pokoji.

,, Louisi prostě ji vem a dej jí pryč."řekl jeden kluk,který vypadal že je dost naštvaný.
,,To není tak snadné Christiane!"odpověděl.
,,Uhni ty pako!"řekl a vzal mě za ruku.
,, Okamžitě mě pusť ty kreténe!"
,,Tak vypadni."
,,Ani hovno."
,,Tak se předveď Christiane."řekl myslím,že Louis.

,,Hele ty potetovaná příšero....
,,Hele ty potetovaná příšero..." Napodobila jsem ho.
,,Seš postižená? Okamžitě vypadni!"
,,Seš postižená? okamžitě vypadni!"
,,Jsi hrozně sexy.."
,,Jsi hrozně sexy.....počkat cože!" Byla jsem naštvaná.
,,Ty namachrovaný kreténe co si o sobě myslíš!"
,,Že jsem hrozně sexy sama si to řekla." Řekl a posadil se.

Trochu víc jsem se posunula k oknu a dala si zpět svoje sluchátka. Tohle bude ještě zajímavé......

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat