OSM

293 13 0
                                    

"Jak ses vyspala?"ptal se s úsměvem.
"Ušlo to a ty?"cítila jsem se divně.
"Mohlo to být lepší."zažertoval.
"Naomi proč si plakala?"jeho tvář najednou byla kamenná.
"Já-"nedokážu mu to říct.
"To nic. Nemusíš mi to říkat hned."řekl a usmál se.

Proč se takhle chová? Je divný a já také. Vůbec se mi to nelíbí vždyť je to namyšlený blbeček s kterým musím trávit veškerý čas na chatce.

"Asi bychom měli jít za chvíli je snídaně a pak jdeme k jezeru."řekl a vstal. Oblečený jsme byli hned, tedy až po dohodnutí,že se otočí a nekoukne se na mě.

U jezera:
"Takže všichni do plavek a do vody!"křikla Mell. Byla to jedna z těch hodných vedoucí takže jsem ji měla docela ráda.
Všichni jsme naskákali do vody a dělali kraviny.

"Fajn lidi budeme hrát vodní fotbal a pak vybíjenou."křikl Pedro a rychle se rozeběhl do vody. Za ním Christian,David a Mell.
Hra začala a já se neskutečně bavila dokud míč neletěl ke mě.
Rychle jsem se potopila,abych zabránila střetnutí míče s mojí hlavou.

"Fajn lidi už půjdeme!"zavelel pro změnu Christian.
Všichni otráveně vezli a šli se osušit.

Na chatce u holek:
"Jaký je to s ním být na chatce úplně sama? Zeptala se zvědavá Andrea.
"Normálka řekla bych."přihlouple jsem se usmála.
"Vyjel po tobě?"Magda se začervenala,ale poznala jsem,že jí to zajímá.
"Možná..."uculila jsem se.
"Tak jo už nechte toho výslechu nekoukneme raději na nějaký film?"zvědavě jsem nadzvedla obočí.
"Jasně.....co třeba Fifty shades of Gray?"zasmáli jsme se všechny a nakonec přikývli.
(Prosím hlavně mě neodsuzujte ti,kteří tenhle film nemáte rádi já to respektuji a vy prosím respektujte mě. Děkuji)

Večer na chatce:
"Kde jsi byla?"zeptal se zvědavě Christian.
"Jsi moje máma nebo co?"ušklíbla jsem se.
"Tak sorry jako."hrál uraženýho.
"Koukali jsme s holkama na film."usmála jsem se.
"Nech mě hádat Fifty shades of Gray." Nevěřícně jsem se na něho koukla.
"Slyšel jsem vás když jsem šel okolo."ujasnil mi situaci a já si oddychla,že to není nějaký Stalker.



Ahoj tak co, myslíte si,že by se z nich mohli stát dobří kamarádi?
Vše pište do commentu.
Děkuji zas příště vaše Pretty-little-dwarf

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat