TŘINÁCT

275 11 1
                                    

Už uběhl další týden ještě dva a budu moc jet domů. Od doby co jsem se líbala s Denisem se s Christianem skoro vůbec nebavím,pokud to tedy není třeba.

S Magdou máme ještě větší pouto než jsme měli a já jsem za to opravdu šťastná.

Tereza se mi "potichu" směje,kéž by mě to,ale zajímalo.
Teď je moje parta Magda s Louisem. Oni teď tvoří pár jsou sladcí.
Někdy si představím mě a Christiana jak bychom asi vypadali kdybychom spolu měli něco? Ale hned to vyženu z hlavy,neboť se mi hned objeví jak se spolu líbali.

"Tak lidi dnes vám dáme na vybranou.
Za prvé se budeme koukat na film v herně za druhé si venku zahrajeme fotbal a za třetí si trhněte."

"Takže film?"

Všichni zvedli ruku. Teprve teď si uvědomuji jací líní jsme prasata.

Takže jsme se všichni přesunuli do herny a tam se posadili na stoly,židle a podlahu.

"Fajn myslím si,že všichni budou pro pro horor. Takže zhasni a zemřeš?
V zajetí démonů? Nebo noční můra v elm street?"

"V zajetí démonů!"zaječeli jsme všichni na ráz.

Film se pustil a já se zvelebila na zemi vedle Louise a Magdy.
Zabrala jsme se do filmu,že jsem se okamžitě lekla když se o mě otřel ramenem.

Hnusně jsem se na něho podívala protože jsem se opravdu bála.

"Promiň."

Nic jsem mu neodpověděla, ignorovala jsem ho. Jenže pak se stalo něco co jsem vůbec nečekala.

Chytl mě za ruku a propletl si se mnou prsty. Stiskl mi ruku a já se na něho otočila.

"Co to má znamenat?"zašeptala jsem k němu.

Přiblížil se k mému uchu a zašeptal:
"Záleží mi na tobě,jenže nevím co to je."

"Já ti ale nevěřím."vytrhla jsem se mu a koukala na film.

Jenže on si mě přitáhl za zátylek a políbil mě. Predevsemi!
Bylo to něco kouzelného?

Odtáhla jsem se, protože mi chyběl dostatek kyslíku.

"Já tě asi-"

"Prosím neříkej to."jen přikývl a přisunul se ke mě ještě blíž opět si se mnou propletl ruce a já si opřela hlavu o jeho rameno.

Nevím jak to dělá,ale asi jsem mu odpustila.

"Je mi to líto."

"To mě taky."

Přitáhl si mě k sobě ještě víc a už teď jsem viděla jak nás skoro všichni pozorují,hlavně nenávistný pohled Terezy.



Promiňte lidi,že je to tak krátké,ale teď mě moc nebaví psát nemám nápady a tak. Děkuji za vaše commenty a votes. Čtěte dál a pište jak se vám to líbí prosím.

Vaše Pretty-little-dwarf.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat