"mami! Kde jsi?"rvu přes celý dům.
"V obýváku!"
Pomalu sejdu schody dolů až do svého cíle pak se posadím vedle mamky a důležitě se na ni podívám.
Kecám! Rychle běžím že schodů a protože jsem nevypocitala ten poslední slítla jsem na hubu.
"Kurva! Au!"
"Co se stalo?"přiběhne mamka a chytá se za pusu.
A najednou hodí takový výtlem,že se až divím,že taky nespadla na hubu."Jsem ráda,že je ti moje neštěstí radostí."řeknu hnusně.
"Promiň,co jsi potřebovala?"zeptá se se zájmem. A já si teprve teď uvědomuji,jak dlouho už jsem se s mamkou normálně nebavila.
Uzavřela jsem se do sebe od té chvíle....
A od té doby jsem s nikým z rodiny moc nemluvila tedy krom Bena on je taková vlezdoprdelka."Víš Christian mě pozval na svatbu své sestry,ale já nemám žádné šaty a a tak-"byla jsem přerušena a to já opravdu nesnáším.
"Kdo je Christian? A na jakou svatbu? Co s ním máš a od kud se znáte?"začal na mě chrlit své otázky a já začla být nervózní.
"Prokrista!"
Vezmu ji za ruku a táhnu ji do obýváku.
Sedli jsme si a mamka na mě pokyvala,že můžu začít mluvit."Ten kluk se jmenuje Christian.
Potkali jsem se na tom táboře a tak trochu se do sebe zamilovali?"řeknu nejistě."No a pak jsem zjistila,že je bratranec Wiliama ze školy a potkali jsme se na párty a tam mě pozval na svatbu své sestry."dořekla jsem.
Máma chvíli Skoumala můj obličej a pak se usmála.
"Opravdu hodně miluješ."řekla a jedna slza nahradila druhou.
"Mami nebreč."řekla jsem protože jsem tak nějak cítila,že začnu jinak taky.
"Promiň,ale je to tak dlouho co jsi někoho milovala a pak ses uzavřela a Kyle i Mia by byli pyšní co z tebe vyrostlo."dořekla a já začala brečet taky.
"A co ty šaty?"zvlyknu.
"Zítra půjdeme něco koupit."usmála se a chtěla ještě něco dodat,ale rozmyslela si to.
Chvíli jsme na sebe jen tak koukali a já sem pak udělala něco nečekaného. Obejmula jsem ji. Také jí to zaskočilo,ale hned stisk zesílila.
"Mám tě ráda mami."
"I já tebe zlatíčko."zašeptala.
"Rodinné objetí?!"zařval a zároveň se zeptal Ben. Tím přivolal i tátu a oba se k nám přidali nakonec jsme se všichni začli smát.
Já vím krátká kapitola o ničem a už asi není ani nijak záživná. Omlouvám se za to,ale tento příběh mě začal nudit. Už to tak bude takže si myslím,že vyjdou ještě dvě nebo jedna kapitola a je konec!
Stejně děkuju všem kdo tohle ještě pořád čte. Divím se, protože já bych u toho určitě nevydržela.
Už jen kvůli tomu,že je tam spousta pravopisných chyb a to opravdu spousta a děj není vlastně o ničem.
Njn fantazie náctky 😂😍.Užijte si skoro předposlední kapitolu.
Láskuju vás vaše Pretty-little-dwarf.
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance