Fajn. Mám vše připravené.
Jen kdyby jste se ptali kolik je hodin. Je 17:12 a v osm mě má Chris vyzvednout.
A já nejsem ještě přichystaná.
Takže beru věci na sebe a jdu do koupelny,kde se následně osprchuju.Ze sprchy jsem vyšla v 17:20. Ano můj nejlepší rekord v nejrychlejším sprchováním.
Vzala jsem si župan a vlas dala do turbanu. Přešla jsem k zrcadlu a následně vytáhla kosmetickou tašku,kterou použiji na svůj dnešní make-up.
Když jsem se domalovala bylo 17:45 a to jsem s tím pospíchala. Začla jsem být mírně nervózní. Sebrala jsem fén a vlasy si vysušila pak je trochu zvlnila kulmou.
Teď nastala nejdůležitější část večera. Nasoukat se do šatů. Bylo mi jich až líto, protože se hodili spíše na princeznu než na holku s velkým břichem. A to nekecám asi jsem stloustla.
Šaty jsem měla na sobě a boty byli vedle mé postele. Celou dobu jsem přemýšlela jestli se na ty podpatky nevyseru a nevezmu si tenisky,jenže když to slyšela máma okamžitě všechny tenisky schovala a já tak neměla na výběr.
17:55.
Byla jsem víc a víc nervózní. Měla jsem pocit,že se za chvíli pozvracím a tak se stalo. Umyla jsem si pusu a vyčistila zuby. Jsem nervózní,ale až tak.
Cink! Cink!
Ach ne! Rychle jsem si obula boty a spěchala dolů. Naposledy jsem se nadechla a otevřela dveře.
Chris tam stal v černém saku s bílou košilí a kravatou. Byl sexy ještě víc než jindy a já měla chuť po něm hned skočit.
,, Vypadáš sakra božský."přecedil mezi zuby a skousl se do rtu.
Přešla jsem k němu a do ucha zašeptala:
,,Jsem z tebe celá vlhká." Pak jsem se odtáhla a políbila ho.,,Chrisi! Pojď dál!"vykřikla mamka.
,,Dobrý den paní Smith. "Řekl zdvořile.
,,Moc vám to sluší děti. Musíme udělat fotku!"vykřikla a zaběhla pro foťák. Zatím přišel táta a Chrise si měřil přísným pohledem.
,,Takže v kolik přijedete?"
,,No myslel jsem,že tam přespíme moji rodiče chtěli Naomi poznat."
,,Budete mít spolu pokoj?"
Chris zazmatkoval,ale hned se z toho oklepal.,, Jistě,že budeme spát rozděleně. "Řekl a usmál se.
,,No tak tati už ho nech být."řekla jsem na oko naštvaně.
Mamka přišla a postavila nás k sobě. Udělala asi milion fotek a teprve po tom co mi řekla abych nezapomněla na ochranu jsme mohli odjet.,,Tvojí rodiče jsou milý."
,,Už se těším na ty tvý."Zašklebila jsem se
,, Myslím,že se budeš muset převléct. Budu tam mít bratrance a přijdou ještě z jeho rodiny a jsou to hrozný hovada."řekl a sáhl mi na odhalené stehno.
,, Bojíš se,že bych tě podvedla?"usmála jsem se.
,,Ne!"řekl rozhodně.
,, Protože s nikým by sis neužila takový sex jako se mnou."
,, Egoisto."
,,Máš doufám zbalený kalhotky?"
,,Ne, copak se ti nelíbím na ostro?"
Najednou prudce zabrzdil a zaparkoval někde u lesa.
,,Vystup si."
,, Cože?"
,,Vystup si Naomi."řekl v klidu a také vystoupil.
Obešel auto a okamžitě mě na něho přitiskla. Začal mě líbat . Dravě.
Až mi sáhl přímo do klína. Měl štěstí nic mu v tom nebránilo. Zavzdychala jsem a zaklonila hlavu.,,To mě uděláš prstama?"
,,Ne to je jen předehra."
Začal si rozepínat zip od kalhot a když to měl šli dolů i s boxerkami. Prudce do mě vnikl a já zavzdychala na celý les. Jeho tempo nezpomalovalo a já cítila,že za chvíli dojdu k vrcholu.,, Miluju tě Naomi."vzdychl a udělal se do mě.
,, Miluju tě." A mě také zaplavila vlna orgasmu.
...
,,Jsi připravená?"
,,Ne, ale to je přece jedno. Stejně už z toho nemůžu vycouvat.",,Fajn. Opovaž se dávat nohy hodně od sebe jinak si ty tanga vezmeš!"řekl přísně.
Já jsem ho políbila a byla ráda,že jsem si nedala rtěnku.
Myslím,že budou asi ještě dvě kapitoly, protože se něco stane.
Nechte se překvapit!
Prosím vote a comment 😘.
Těšte se na další kapitolu.
Vaše Pretty-little-dwarf
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance