"tak jo mami pohni sebou nemám na to celý den!"zařvu na ni protože tady stojím a čekám na ni už nějakou tu půl hodinu.
"Drahoušku a neměla bych tohle říkat já tobě?"usmála se na mě přicházejíc ke mně.
Jen jsem se ušklíbla a otevřela dveře."A kdy ho konečně uvidím?"zasvitilo ji v očích.
"Zítra mami, zítra."zašklebím se protože se mě na to ptá pořád.
"No jo no jo už nic neříkám."řekla a nastartovala auto, které hned na to odjelo.
.......
"Tak kam půjdeme jako první?"
Zeptala se mamka a ukázala asi na pět obchodů s šaty.Ukázala jsem na první hned vedle nás ,a tak jsme tam vešli.
V prvním jsme nenašli nic co by mi vyhovovalo a mamka z toho šílela,neboť ji se líbily skoro všechny.
Po nějaké době jsme skončili ve čtvrtém obchodě a tady měli jen dlouhé.
"Mami nepřijde ti blbý,že bych tam přišla v dlouhých jako nevěsta?"
"Jsem si jistá,že nevěsta bude nádherná a proto se nemusíš bát si vzít dlouhé šaty,ale tedy abys ses necítila tak blbě koukneme se po nějakých tmavších."
Usmála jsem se a vydala se k prvním šatům,které tam byli.
Asi po hodině a půl:
"Mám je!! Mám je!"řvala jsem přes celý obchodu protože jsem začínala být zoufalá ne já jsem zoufalá.
Mamka přišla a když je uviděla malém se rozplakala.
"Jsou dokonalé."
Šla jsem si je vyzkoušet a když jsem viděla,že mi jsou radostí jsem vypískla.
Vzali jsme je a jeli směr domů.
Čau zase krátká kapitola nejsou nápady a také předposlední!
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance