Uběhl další týden.
Další týden bez něho.
Chodím jak tělo bez duše....Pomalu se nasoukám do černých džínů a šedého trička s rozparky,popadnu batoh a sejdu schody dolů,abych do sebe nasoukala aspoň jablko.
"Ahoj sestřičko."rozcuchá mi vlasy a sedne si vedle mě.
"Zabiju tě bratříčku."ušklíbla jsem se.
"Chceš vzít do školy?"
"Mám svoje auto jestli jsi zapomněl."
"Jistě,že ne."Rozloučila jsem se s rodiči a vydala se k autu. Následně jsem nasedla a vydala se směr škola. V té jsem byla za patnáct minut a se vší obtíží jsem se dobelhala ke své skříňce.
Otevřela jsem ji a dala tam potřebné věci. Zavřela jsem ji a leknutím vypískla,když se tam objevil William.
Namakaný boy s ulízlou palicí."Potřebuješ něco?"
"Něco bych potřeboval kotě." Fuj!
"Ještě jednou mi řekneš kotě a ušmiknu tu tvýho ptáčka.""Hou hou klídek. Chtěl jsem tě jen pozvat na párty. Dnes k nám dorazil totiž můj bratranec."
"Nemám zájem chodit na párty tvého bratrance."chtěla jsem odejít,ale nenechal se odbýt.
"Prosím aspoň na chvíli. Já nekoušu."
"Možná."a odešla jsem.Zbytek dne-skoly uběhl hodně pomalu a nudně. Slyšela jsem jen samé bla bla bla a zvonění.
Teď ležím doma na gauči a můj prázdný výraz mluví za vše.
Jak moc bych chtěla slyšet jeho hlas.Cink.
Neznámé: Už víš jestli přijdeš? W.
Já: nejspíš ano. Kde jsi vzal mé číslo?Na to už neodepsal. Pomalu jsem se šla chystat ,ale pak jsem zjistila,že ani nevím kde bydlí a v kolik to je.
Rychle jsem mu napsala SMS a zjistila informace. Následně jsem se dopravila na místo určení.
To že jsem rodičům nic neřekla je ještě v pohodě,ale že tu bude i Ben mě dostalo. To já jsem dcera s průšvihy nebo ne?Asi bych měla něco změnit.
Vklouzla jsem dovnitř a mířila do kuchyně pro nějaké pití,když mi v tom,ale zabránila něčí postava.
"Williame uhni mi z cesty."
"Rád tě doprovodím."
Takže šel se mnou až k barovým židlím ,na které jsme si sedli a on mi nalil vodku myslím.
Hned jsem ho do sebe kopla a chtěla další.
"Nechceš představit mého bratrance?"usmál se.
"Nechci trefil ses."ušklíbla jsem se."To máš asi smůlu, protože on jde sem."ukázal za mě,ale já se nepodívala.
"Asi půjdu."stoupla jsem si a chtěla odejít opačným směrem jenže Will mě chytil kolem ramen a přitáhl si mě blíž.Když jsem se koukla nahoru nemohla jsem dýchat.
"Chrisi tohle je Naomi. Naomi tohle je můj bratranec Chris."
Koukali jsme na sebe jako dvě sochy,které neznámo proč daly vedle sebe.
Rychle jsem se vzpamatovala a nahodila milý úsměv."Ahoj."
"Ahoj.""Zlato myslím,že by jsme si měli zatančit." Will se na mě nejspíš flirtovně usmál a pak mě vedl na parket.
Začala jsem kroutit boky až mě chytl za zadek a tlačil mě na jeho rozkrok.
Odtáhla jsem se a tak to nechal být.
Po pár chvílích mě chytly další ruce a já byla zmatená. Otočila jsem se a koukala na propalující pohled Christiana."Chci s tebou mluvit!"zařval,neboť by ho jinak nešlo slyšet.
"Ale já ne!" Chytla jsem jeho ruce, poněvadž jsem je chtěla sundat ze svých boků,ale on toho využil ,chytil je a sebou mě vtáhl do nějakého pokoje.
"Co je s tebou?"ptal se mě.
"Se mnou? Prosím řekni,že je to nějaký podělaný vtip."
"Vtip? Ty nás bereš jako vtip?"díval se na mě smutně,k čertu s ním to on se se mnou rozešel."Já? Christiane uvědomuješ si,že to ty jsi se se mnou rozešel? Nebo jsi už zapomněl?"mluvila jsem teď tiše a snažila se,aby mi aspoň trochu rozuměl.
"Rozešel? Já? Naomi to ty jsi mi napsala,že to byl jen hloupý omyl!"zakřičel na mě.
"Ty mě obviňuješ z našeho rozchodu!?"zakřičela jsem na zpět.
"A neměl bych?" Chtěla jsem něco namítnout,ale stejně by to nikam nevedlo. Sklopila jsem oči a chystala se odejít,jenže on mě chytil za ruku s přitáhl si mě k sobě,vzal mou hlavu do rukou a něžně mě líbal.
"Já se s tebou nerozešla."konstantovala.
"A já bych to ani nedokázal." A políbil ji znovu,ale naléhavěji.
Zdravím všechny 🤗!
Doufám,že užíváte prázdnin já docela ano.Omlouvám se,že dlouho nevyšla kapitola,ale prostě mě psaní přestalo bavit,ale když se podívám kolik čtenářů už čte tenhle příběh prostě jsem vám tu kapitolu napsat musela.
Děkuji všem za votes , reads a comment 😘.
A zase u příští kapitoly
Pretty-little-dwarf
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance