"Už bychom měli jít."řeknu a začnu se oblékat.
"Jo asi jo."a udělal to samé."Víš moje sestra se bude vdávat a tak jsem se tě chtěl zeptat jestli bys se mnou na tu svatbu nechtěla jít?"nervózně si prohrábl vlasy.
"Já -."
"Jo blbý nápad věděl jsem to stejně tam asi bude nuda."
"Neskončila jsem. Já nemám na to vhodné šaty." Zašklebila jsem se.
Přišel ke mě přitáhl si mě blíž a začal mě líbat.
"Ty jsi prostě originální."usmál se.
"Nějaký šaty koupíme.".....
"Ahoj" zařvala jsem přes celý barák.
Nic asi někam jeli.Vlezu si do pokoje a mířím si to do své sprchy.
Po sprše si zalezu do postele a pustím si nějaký film.
Když jsem se koukla na hodiny byla už půlnoc,jenže mě se pořád nechtělo spát, a tak jsem si pustila ještě jeden film a v polovině jsem usnula.O tři hodiny později:
"Au! Kurva!"někdo zařval a probudil mě z mého úžasného spánku.
"Pš! Naomi už určitě spí ty debile."řekl tlumený hlas.
V tu chvíli jsem se začala bát jestli si někdo nespletl barák. Jo a ještě ke všemu by znal tvoje jméno trubko.
V duchu jsem si zanadávala a potichu vylezla z postele. Šla jsem ke dveřím a pomalu je otevřela,když jsem,ale uviděla Christiana jak se snaží dostat Bena do jeho pokoje, tak jsem rychle otevřela dveře a šla mu pomoc."Co tu děláš? A jak víš kde bydlíme?"
"Naomi. Ben se opil a tak jsem ho odvezl."
Popadla jsem Bena okolo pasu a nasměrovala jsem ho směrem k jeho pokoji.
Christian se zmateně podíval."Tam je koupelna."
"Říkal,že tohle jsou jeho dveře."
"Je opilý a ty po něm chceš,aby ti ukázal správné dveře, ještě ke všemu když jsou všechny stejné?"ušklíbla jsem se.
"Jo asi máš pravdu."
Když jsme konečně Bena dokopali a uložili do jeho postele,zavřeli jsme a nastalo trapný ticho.
"Takže jak ses vyspala?""Zítra ti to povím dobrou."a chtěla jsem odejít do své postele jenže on mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě pak přesměroval ruce na moje boky.
"Co jsi nepochopil na tom,že máš odejít?"posměšně jsem se zeptala.
"Nemohl jsem ignorovat tvoje pozvání do postele."
"Opravdu? Nevzpom-"nestačila jsem to ani doříct a už mě líbal.
"Kde máš pokoj?"
"Mě se chce opravdu ještě spát Christiane.""Nic jiného jsem v plánu neměl."mrkl na mě.
Vzala jsem ho za ruku a vedla ho do svého pokoje. Vlezla jsem si do postele a Chris hned za mnou. Za tu chvíli si stihl sundat kalhoty a triko. Awww.
"Jak víš,kde bydlíme?"
Chvíli trvalo než se opět ozval jeho hlas.
"Tak trochu jsem se na táboře hrabal ve tvých papírech."
"Seš příšerný."
"Ne jsem zamilovaný."řekl a přitáhl si mě blíž, svou ruku mu dal okolo pasu a příjemně mi dýchal na krk.
On je opravdu zamilovaný!
"Slib mi něco,že mě nikdy neopustíš?"
"Slíbím ti to,když to slíbíš i ty mě."
"Slibuju."
"Slibuju."Nastalo ticho,jenže já pořád nemohla spát. Chris už nejspíš spal a tak jsem se opatrně přetočila čelem k němu a chvíli ho pozorovala.
"Miluju tě Chrisi."zašeptala jsem a zavřela oči.
"A já tebe Naomi."zachraptěl.
A tehdy už jsem se odebrala ke spánku.
Ahoj lidičky!
Tak a je tu další, krátká kapitola.
Děkuju vám všem za to,že čtete tuhle slátaninu.
Nikdy bych nevěřila,že budu mít skoro 1000 reads , přes 100 votes a ty vaše komentáře MILUJU!Song: James Arthur- impossible
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance