"Byla jsem máma"
Chvíli jsem na ni jenom koukal.
"Co se stalo?"zvědavost mi nedala.
"Jeden kluk mě zbouchnul a pak zdrhnul. Bylo mi teprve šestnáct když jsem porodila." Nepřestala brečet.
"Mia. Jmenovala se Mia. Byla to moje malá holčička. Nedokázala jsem ji zabít."
"Mrzí mě to. Určitě by byla krásná po tobě."v duchu jsem se nakopal za svoje utěšovací pokusy.
"A můj bratr Kyle. Měl pro nás nějaké překvapení tak jsme se vydali jet autem. Opilý řidič narazil z řidičovi strany. Oba byli na té straně!"zakřičela.
Ničilo mě ji takhle vidět. Ničilo mě,že ji teď opustím. Potřebovala mě,jenže já musím odjet.
"Chci ti to říct."řekl jsem.
Odtáhla se a vyděšeně na mě koukala.
"Prosím ne. Bylo to to poslední co mi řekl."
"Dobře,ale přísahám,že ti to jednou povím."usmál jsem se na ni a otřel ji uslzené tváře.
"Já taky."naposledy jsme se políbili.
.......
"Musíš odjet?"zeptala se mě.
"Ano musím."smutné jsem přitakal.
"Proč?"zoufale se na mě podívala.
"Rodinné důvody. Promiň nechci se o tom bavit."
"Fajn. Slib mi,že mi někdy zavoláš."upřeně se na mě zadívala.
"Slibuju. A ty mi slib,že na mě počkáš."vyčkával jsem na její odpověď.
"Slibuji."usmála se a přitiskla rty na mé.
Usmál jsem se do polibku."Už musím."
"Budeš mi chybět."
"Ty mě taky." Poslední letmý polibek.
Nastoupil jsem do vypůjčeného auta od Davida a vyjel jsem.
Pohled Naomi:
Naposledy jsem mu zamávala a se smutným výrazem se vydala do chatky.
"Bude to v pohodě Naomi uvidíš."řekla Magda.
"Doufám v to."usmála jsem se.
"Brzy se zase uvidíte a bude to jako láska na první pohled."snila si své.
"Do koho si se zamilovala."pošťuchovala jsem ji,i když jsem věděla ,že její srdce bije jen pro Louise.
"Přece do mě!"vykřikl Luis,když vběhl do chatky.
"Ano. Miluju tě."řekla mu a políbila ho.
"Já tebe taky." Byli sladcí a možná jsem teď zatoužila po těch dvou nevinných slovech.
Společně jsme se vydali na večeři a usadili se ke stolu,kde byla Andrea a Denis.
"Už ti odjel miláček?"úšklíbl se na mě Denis.
"Polib mi prdel."a vyfakovala jsem ho.
"Fajn hele za chvíli končí tábor co kdyby jsme se domluvili,že si dáme čísla a někde se sejdeme?"navrhla Andrea.
"Bez tohohle pitomečka?" Hádejte na koho jsem ukázala.
"Pokud si to všichni přejete." Všichni přikývli a tak bylo rozhodnuto.
"Děláte jak kdybych někoho zabil."úšklíbl se.
Když jsme se konečně domluvili šli jsme na chatky. Bylo už dost pozdě a tak jsme si šli hned lehnout a spát.
Ahoj omlouvám se,že je to tak hodně krátké,ale teď nemám vůbec žádné nápady a nějak se mi do toho psaní nechce.
S pozdravem Pretty-little-dwarf.
Song: believer-imagine dragons
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance