"Nebuďte jak malé děti!"křikla na mě a Louise usměvavá Andrea.
"Já nejsem jako ale určitě."smála jsem se když mě Louis skoro chytil.
"Dneska má být párty jdete tam?"optala se pořád zírajíc na nás dva jak děláme kraviny.
"Já asi ne."řekla jsem nepřemýšlejíc.Začla hrát nějaká písnička a tím nám ohlašovala nástup. Všichni jsme se vydali k nástupišti s otráveným výrazem. Dozvěděli jsme se- překvapivě Naomi. Agr buď ticho!
Že se koná párty na počest nějakýho kluka,který přijede.
Nakonec jsme šli do lesa posbírat nějaké dřevo na příští tábořiště.Na chatce u holek:
"Notak Naomi pojď co ty víš třeba bude sexy."zavřískala Magda.
"Né bude tam akorát tak nuda."můj znuděný výraz mluvil za vše.
"Fajn když to nejde po dobrém tak to půjde po zlém."její ďábelský smích mě děsil.Její plán byl takový,že mě nasouká do hezkého oblečení učeše mi vlasy a pak mě vykopne ven,aby jsme se dostali do hlavní budovy.
.............
"Vidíš co jsem ti říkala bude to nu-"někdo do mě prudce narazil.
"Ty kreténe nemůžeš dávat pozor!"zařvala jsem na bruneta.
"Klid puso."řekl a namyšleně se usmál.
"Vsadím se,že nemáš ani ponětí kdo jsem?"řekl a přeměřil si mě pohledem.
"Je mi to u prdele."můj nezájem o něho byl jasný."Naomi to bude asi ten nový kluk."pošeptala mi do ucha Magda.
"A co já s tím?"jen pokrčila rameny a přesměrovala pohled na toho idiota.
"Ty budeš ta o který tu všichni říkají že jsi nejvíc sexy holka na táboře."řekl a úšklíbl se. Hned mi připomněl Christiana.
"Jdeme?"zeptala jsem se Magdy ta jen přikývla a šla se mnou do středu dění."Naomi seš víc sexy než jindy Tereza tě zabije. Né jen kvůli tomu,že spíš na pokoji s klukem po kterém jede už od začátku ale ta tvoje pekelně žhavá postava."řekl a oplzle se usmál.
"Nech si zajít chuť Louisi."usmála jsem se na něho.
Asi po hodině se to tu rozjelo a to jen díky tomu,že někdo vylil alkohol do džusu nebo punče? Nevím.
Já už v sobě měla pět kelímků,ale opile jsem se necítila. Začala jsem tancovat a za chvíli se ke mě připojil Louis s Magdou a Andreou.Najednou mě někdo vzal za boky a přitáhl si mě k sobě víc.
"Jsi strašně sexy když kroutíš tou tvojí prdelkou.
Přitlačila jsem se k němu ještě víc protože se mi to líbilo. Vždyť na tebe koukají všichni okolo. No a co koukni se na Magdu a Louise. Lezli po sobě jak nějací hadi."Nechceš jít ven?"zašeptal mi blízko ucha.
"Myslím, že..........ne"rychle jsem se vydala pryč. Když jsem se ohlédla stal tam přikovaný jako by mu někdo dal facku."Kotě stejně mi neutečeš víš,že jsme spolu na chatce."zakřičel a úšklíbl se.
"Postačí mi David."usmála jsem se a šla na čerstvý vzduch.
Tak co lidi líbí?
Prosím pište comment 😘❤❤❤
Vaše Pretty-little-dwarf.
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance