Po rozchodu s Chrisem jsem chodila jak tělo bez duše. Vždy když jsme se střetli v chatce nebo někde jinde okamžitě se někam vypařil. Bylo mi příšerně!
Ale měla jsem vědět,že to nevydrží. Vždyť ho chtějí všichni a stejně by mě za chvíli odkopl. Je asi nejlepší,že jsme se rozešli.
Už zbývá jen 10 dní a pojedu domů. Vždyť já o něm vlastně nic nevím. Kde bydlí,jeho příjmení,jestli má sourozence.
"Au." O něco jsem zakopla a spadla na zem. Spíše o něčí nohu.
"Terezo proč jsi to udělala?"jako omráčená jsem vstala a oprášila si ruce,které jsem následně složila na hruď.
"Já tě neviděla."
"Vždyť jsem šla hned na proti tobě ne?!" Proč mě ta holka musí tak štvát?
"Já nuly nevidím a chudinky s kterými se rozejde kluk hned druhý den taky ne." Au to bolelo.
Slzy se mi nahrnuli do očí,ale já se je snažila zahnat rychlým mrkáním,které pomohlo.
"Se mnou aspoň chodil den zatím co o tebe se ani neopřel." A máš to.
Koukala na mě jak na ducha.
"Toho budeš litovat holčičko."sykla a Šťouchla do mě jejím špičatým nehtem.
Takhle mi říkával také. Proč mi ho všechno připomíná.
........
"Naomi počkej!"křikla na mě Magda.
Zastavila jsem a počkala než mě doběhne.
"Ahoj."
"Ahoj jseš v pořádku?" Ono se opravdu nic neutají.
"Jsem na živu takže tak nějak přežívám."
"Je na tom stejně."
"Opravdu? Proč by se se mnou,ale rozcházel když se také trápí?"štěkla jsem.
"Promiň."
"Ne to já promiň,jen já- už nemůžu. Tereza do mě pořád naráží a to myslím i fyzicky ne jen psychicky a zítra..."to už jsem na plno brečela.
Zítra je to už čtvrtý rok po té nehodě. Zítra mám narozeniny.....
Obejmula jsem ji ještě více a vše nechala plavat. Kdyby nebylo opilého řidiče mohla jsem je tu oba mít. Proč jsem musela přežít já?!
Moje malá Mia. Už by chodila a říkala mi "mami" a Kyle ten by mě pořád otravoval a dělal si ze mě srandu.
"Pš všechno se nějak napravý."
"Jestli umíš navracet životy,napravý se tím úplně vše."odtáhla jsem se a utřela si nos.
"Cože?"
"Až jindy Magdi. Pojď půjdeme"
.........
"Takže děcka dnes je to překvapení." Řekla Mell.
Všichni zajásali a vyčkávali co to bude.
"Pojedeme-"nedořekla to, protože ji Chris skočil do řeči.
"Na pouť!" Vykřikl.
"Děkuju ti Christiane,ale mluvit umím."on se jen úšklíbl.
Když koukal na puberťáky co se radují očima zavadil o mě. Jeho nálada okamžitě klesla. Koukali jsme si do očí dokud Mell neřekla ať se jdeme připravit,že za chvíli vyrážíme.
Na chatce:
Do vaku jsem si vzala brýle, sluchátka,mobil a jídlo."Chybí ti pití."řekl a natáhl ke mě láhev s vodou.
Nevěřícně jsem na něho koukala.
Ztratila jsem slov a tak jsem jen natáhla ruku a vzala si pití. Letmo jsme se dotkli a mě se okamžitě objevila husina. Jen z letmého doteku.Po chvíli se odhodlám.
"Děkuju.".........
Cesta busem byla poměrně složitá naskládat tam padesát lidí není lehké.
Po půl hodině jsme dojeli na místo určení,tam jsme dostali rozkazy atd.
Když jsme mohli jít šla jsem za Magdou,která mě hledala.Obešli jsme asi tři atrakce,když začala mít chuť na cukrovou vatu.
"Pojď bude to rychlé."přemlouvala mě.
"Fajn,ale platíš."
"Jak jinak."ušklíbla se.
Stoupli jsme si do fronty a čekali až na nás dojde řada.
"Ahoj krásko."řekl Hnědovlasý kluk.
"Ahoj."odvětila jsem.
"Co tady dělaj sami tak sexy holky?"usmál se na Magdu, nejspíše pochopil,že nemám zájem.
Magda se začala červenat a já se začala potichu smát.
"Nechcete jít se mnou a s mým kámošem na horskou dráhu?"
Řekla bych ne,ale Magda horlivě prikyvovala.
"Myslím,že to nepůjde kamaráde. Jsou pod mým dohledem a nikam s tebou nepůjdou."odněkud se objevil Chris a začal tomu klukovi vysvětlovat kdo je tady pánem.
"Ale Christiane vzdyt-" Magda to nestačila doříct.
"Magdi měj rozum tenhle tě chce jen do postele."
"Jako ty Naomi."naštvaně odfrkla.
"Tohle není pravda."zamračil se na ní.
"A proč jsi ji teda odkopl. Vždyť ti vysvětlila jak to bylo!"rozkřikla se.
"Protože byla další chybou v mém životě!" Zakřičel na ni a ona zmlkla.
Chybou? Okamžitě ji kapali slané kapičky po tvářích.
On se na ni koukl a odešel. Teď to brala jako definitivní rozchod.On už se nevrátí...
Čauky lidí tak co líbí?
Chci vám poděkovat za 500 reads!
Paráda.Vůbec jsem si nemyslela,že by to četlo tolik lidí.😂❤❤
Všem děkuju a u příští kapitoly.
S láskou Pretty-little-dwarf
ČTEŠ
SURPRISE ✔ (CZ)- Dokončeno
RomanceVšechno se změnilo,když jsem potkala tebe. Minulou bolest nahradila současná,ale ukázal jsi mi,že to nesmím vzdát. Nevzdám to!,to ti slibuju. #183 v kategorii Romance